Komunikační strategie vybrané firmy v sektoru služeb

Název práce: Komunikační strategie vybrané firmy v sektoru služeb
Autor(ka) práce: Součková, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Zýka, Miloslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie společnosti Statek Všetice. Cílem práce je zhodnotit současnou komunikační strategii na základě analýzy konkurence, SWOT analýzy a vlastního teoretického rámce. Práce je rozdělena na do dvou částí. Jedná se o praktickou a teoretickou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se komunikační strategie. V praktické části je představen zkoumaný podnik – Statek Všetice a jeho analýza. Následně je uveden vlastní marketingový výzkum, kterým bylo zvoleno dotazníkové šetření a osobní rozhovor. Z vlastního výzkumu se dochází k závěru, že zajímavost sdíleného obsahu na sociálních sítích rozhoduje při sledování firemního profilu. Na základě všech získaných informací je v závěru práce vytvořena nová komunikační strategie. Práce by měla primárně přínosná pro Statek Všetice, který by návrh nové komunikační strategie měl vzít v úvahu, zda ho nevyzkoušet v praxi.
Klíčová slova: marketingový výzkum; komunikační mix; komunikační strategie; marketing
Název práce: Communication strategy of chosen company in service sector
Autor(ka) práce: Součková, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Zýka, Miloslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the topic of communication strategy of Statek Všetice. The purpose is to evaluate the current communication strategy based on competitor analysis, SWOT analysis and a theoretical framework. The thesis is devided into two parts – a practical and theoretical part. The practical part starts with an introduction of the examined company and its analysis. Furthermore own research is provided by collecting data through a questionnaire and an interview. The results of this research are that interesting posts on social media play a significant role on people following a companies account/profile on social media. On the basis of all newly gained knowledge a new communication strategy for Statek Všetice was created. The main benefit of the work should primarily be for Statek Všetice itself. They should take proposal of the new strategy in to account and choose for themselves whether they would wish to apply it in practice.
Klíčová slova: marketing; communication strategy; communication mix; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 9. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 11. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74026/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: