Marketingová strategie společnosti INFINIT

Název práce: Marketingová strategie společnosti INFINIT
Autor(ka) práce: Matoušková, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Infinit s.r.o., která se zaměřuje na wellness a relaxaci. Tato práce si klade za cíl navrhnout doporučení pro budoucí marketingovou strategii společnosti na základě dat získaných z analýzy stávající marketingové strategie společnosti a vlastního dotazníkového šetření. Teoretická část bakalářské práce se zabývá obecně marketingem a pojmy, které se k němu vztahují. Praktická část se věnuje analýze současných marketingových aktivit společnosti Infinit s.r.o. Její důležitou součástí je dotaznikové šetření a zpracování jeho výsledků. Na základě těchto výsledků jsou navržena doporučení.
Klíčová slova: služba; propagace; marketingová strategie; marketing; wellness
Název práce: Marketing strategy of the company INFINIT
Autor(ka) práce: Matoušková, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis deals with the marketing strategy of Infinit s.r.o., a well-established company in the wellness and relaxation business. The main goal is to propose recommendations for the future marketing strategy based on the information obtained from the data analysis of the current marketing strategy and a self-administered questionnaire survey. The theoretical part of this bachelor's thesis focuses on marketing from the general point of view and the concepts related to it. The practical part is devoted to the analysis of the current marketing activities of Infinit s.r.o. and questionnaire survey. Based on the results, recommendations are proposed.
Klíčová slova: marketing strategy; promotion; marketing; service; wellness

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 9. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 9. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74022/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: