Marketingová komunikace firmy Emco spol. s r.o. na zahraničních trzích

Název práce: Marketingová komunikace firmy Emco spol. s r.o. na zahraničních trzích
Autor(ka) práce: Šrámková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje online marketingové komunikaci české firmy Emco spol. s r. o. na vybraném zahraničním trhu. Cílem práce bylo zmapovat a vyhodnotit současnou marketingovou komunikaci a následně navrhnout doporučení, jak by firma mohla postupovat v budoucnu. První část práce se zabývá online a offline nástroji komunikačního mixu, sociálními sítěmi a současnými trendy v oblasti online komunikace. Součástí je kapitola věnována kulturním odlišnostem, které je třeba zohlednit při tvorbě marketingové komunikace. Druhá část práce je zaměřena na firmu Emco spol. s r. o. a její marketingovou komunikaci, která byla detailně zmapována a vyhodnocena dle popsaných ukazatelů a metrik. Metodikou práce byla případová studie zaměřena na trh Spojených arabských emirátů. Primární data byla získána pozorováním obsahu na sociální síti Facebook a dotazováním. Z případové studie jsou v závěru vyvozena doporučení a další kroky spojené s marketingovou komunikací firmy Emco spol. s r. o. na trhu Spojených arabských emirátů.
Klíčová slova: případová studie; sociální sítě; Facebook; Spojené arabské emiráty; marketingová komunikace; kulturní odlišnosti; Emco spol. s r.o.
Název práce: Marketing communication of the company Emco spol. s r.o. on foreign markets
Autor(ka) práce: Šrámková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the online marketing communication of the Czech company Emco spol. s r. o. on a selected foreign market. The aim of the thesis was to map and evaluate the current marketing communication and subsequently propose recommendations on how the company could proceed in the future. The first part of the thesis deals with online and offline communication mix tools, social networks, and current trends in online communication. It includes a chapter focused on cultural differences that need to be taken into account when developing marketing communications. The second part of the thesis focuses on the company Emco spol. s r. o. and its marketing communication, which was mapped in detail and evaluated according to the described indicators and metrics. The methodology of the thesis was a case study focused on the United Arab Emirates market. Primary data was collected by observing content on Facebook and interviewing. The case study concludes with recommendations and next steps related to marketing communication of Emco, spol. s r. o. in the UAE market.
Klíčová slova: Emco spol. s r.o.; marketing communication; social networks; cultural differences; UAE; Facebook; case study

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 9. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 1. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73957/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: