Marketingovou analýzu ve zvolené společnosti

Název práce: Marketing Strategy of a Chosen Company
Autor(ka) práce: Jedlička, Natalie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This thesis is focused on the analysis of the marketing strategy of a chosen company. This work is divided into two parts. The theoretical and practical section. In the theoretical part, general information about the brand positioning, external analysis, marketing mix, and SWOT analysis is presented. In the practical part, the company is being introduced, after that, the brand positioning in the market and the marketing mix are being analysed. Moreover, the PESTEL and SWOT analysis are being conducted. In the end, the suggestions for improvement for the competitiveness of the company are mentioned.
Klíčová slova: Marketing Mix ; PESTEL analysis; SWOT analysis; Brand Positioning
Název práce: Marketingovou analýzu ve zvolené společnosti
Autor(ka) práce: Jedlička, Natalie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou analýzu ve zvolené společnosti. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou část. V teoretické je provedena literární rešerše zahrnující především brand positioning/umístěni značky na trhu, externí analýzu, analýzu marketingového mixu a SWOT analýzu. V praktické části je představena firma, a její pote umístění na trhu a marketingový mix je analyzován. Kromě toho, je provedena PESTEL a SWOT analýza. Na konci jsou zmíněny návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti firmy.
Klíčová slova: Brand Positioning; SWOT analyza ; Marketing Mix ; PESTEL analyza

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 9. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 1. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73918/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: