Úspěšnost elektronického obchodu působícího na rychloobrátkovém trhu

Název práce: Úspěšnost elektronického obchodu působícího na rychloobrátkovém trhu
Autor(ka) práce: Hortová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení doporučení pro úspěšnost e-shopu gMarkt působícího na rychloobrátkovém trhu. Cílem je identifikovat faktory úspěšnosti internetového obchodování a na základě analýzy činnosti e-shopu gMarkt navrhnout doporučení, jejichž účelem je zvýšení návštěvnosti internetového obchodu, tržeb a konkurenceschopnosti. Práce se rozděluje do pěti kapitol. První kapitola přináší základní pohled na elektronické obchodování a je rozdělena na dvě části. V první řadě jsou popsány faktory nalezitelnosti e-shopu v internetovém vyhledávači Google. Následně jsou identifikovány novodobé trendy v e-commerce. Druhá kapitola obsahuje metodologii práce. Ve třetí kapitole je analyzován světový a český e-commerce trh se zaměřením na FMCG. Ve čtvrté kapitole je analyzována webová optimalizace internetového obchodu gMarkt a je provedeno vyhodnocení primárního kvantitativního výzkumu, jehož cílem je zjištění nákupních preferencí. V páté kapitole je na základě teoretické i praktické části navrženo několik doporučení pro e-shop gMarkt, jejichž cílem je vyšší konverze, návštěvnost webové stránky a loajalita zákazníků.
Klíčová slova: elektronické obchodování; PPC reklama; SEO; internetový vyhledávač; rychloobrátkové zboží ; trendy v e-commerce
Název práce: Success of e-commerce within fast-moving consumer goods market
Autor(ka) práce: Hortová, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor´s thesis deals with the most important factors influencing the success of e-shop gMarkt.cz operating within the FMCG market. The key objective is to identify the factors of e-commerce success and based on the analysis of the e-commerce website propose recommendations aimed at increasing e-commerce traffic, sales, and competitiveness. The thesis is divided into five chapters. The first chapter clarifies the theoretical framework of e-commerce and is divided into two parts. The first part is dedicated to factors which help the ranking of the website in Google search results when user search for specific keywords and phrases. Secondly, it analyses the current e-commerce trends, which could have a positive impact on conversion. The following chapter is about methodology. The third chapter is devoted to an analysis of the global and Czech e-commerce market within the FMCG market. Fourth chapter analysis the web optimization of e-shop gMarkt. Subsequently, there were online shopping preferences investigated through evaluating questionnaire. In the final part, main recommendations for e-shop gMarkt were introduced with the aim to increase e-commerce traffic, sales, and competitiveness.
Klíčová slova: SEO; electronic commerce; fast-moving consumer goods; search engine ; PPC ads; trends in e-commerce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 9. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 1. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73916/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: