Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF

Název práce: Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Autor(ka) práce: Váňová, Markéta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu stávající marketingové a komerční komunikace se zaměřením na PR komunikaci neziskové organizace UNICEF, SWOT analýzu UNICEF a analýzu výsledků vlastního dotazníkového šetření a na jejich základě navrhnout vylepšení komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Obsahem teoretické části je vysvětlení pojmů marketing, marketingový mix, SWOT analýza, marketing neziskových organizací a marketingová a komerční komunikace se zaměřením na public relations včetně historie, nástrojů, strategie, CSR a etiky PR. Obsahem praktické části je představit neziskovou organizaci UNICEF a její stávající formy komerčních a marketingových komunikací, analýza vlastního dotazníkového šetření, SWOT analýza organizace UNICEF a návrh na vylepšení komunikační PR strategie na základě předchozích analýz.
Klíčová slova: nezisková organizace UNICEF; komerční a marketingová komunikace; PR strategie
Název práce: Communication PR strategy of the non-profit organization UNICEF
Autor(ka) práce: Váňová, Markéta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the bachelor's thesis is to analyze the current marketing and commercial communication with a focus on PR communication of the non-profit organization UNICEF, perform a SWOT analysis of UNICEF and analyze the results of questionnaire survey and based on them to design a suitable communication PR strategy of the non-profit organization UNICEF. The thesis is divided into theoretical and practical part. The content of the theoretical part is an explanation of the terms marketing, marketing mix, SWOT analysis, marketing of non-profit organizations, marketing and commercial communication with a focus on public relations, including history, tools, strategy, CSR and PR ethics. The content of the practical part is the introduction of the non-profit organization UNICEF and its existing forms of commercial and marketing communications, an analysis of the questionnaire survey, SWOT analysis of the UNICEF organization and a suggestion for improvement of the communication PR strategy based on the previous analyzes.
Klíčová slova: commercial and marketing communication; non-profit organization UNICEF; PR strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73625/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: