Reklama firmy Nestlé Česko s.r.o

Název práce: Reklama firmy Nestlé Česko s.r.o
Autor(ka) práce: Lošanová, Evelina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou firmy Nestlé. Cílem bylo zjistit, která reklama Nestlé v rámci divizí confectionery a grocery byla nejúspěšnější, a na základě těchto zjištění formulovat doporučení pro zvýšení efektivity reklamy této firmy. Práce je rozdělena na tři části. První část je zaměřena na teoretické vnímání reklamy a vymezení základních pojmů souvisejících s reklamou na základě české a zahraniční odborné literatury. V druhé části byla představena firma Nestlé a analýzou sekundárních dat zmapována její činnost na reklamním trhu v České republice a v zahraničí. Třetí část byla věnována výzkumnému šetření a z něj plynoucím doporučením. Výzkumné šetření probíhalo formou dotazníkového šetření a rozhovorů se zaměstnanci Nestlé. Na základě výsledků šetření byla sestavena doporučení, podle kterých by se firma Nestlé měla především zaměřit na zvýšení originality, výraznější odlišení od konkurence a zvýšení inzerce na sociálních sítích.
Klíčová slova: Reklama; Nestlé; vnímání českých spotřebitelů; cukrovinky; potraviny
Název práce: Advertising by Nestlé Česko, s.r.o
Autor(ka) práce: Lošanová, Evelina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor thesis deals with advertising by Nestlé. The aim was to find out which Nestlé advertisement within the confectionery and grocery divisions was the most successful and, on the basis of these findings, to formulate recommendations for improving the effectiveness of Nestlé’s advertising. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on the theoretical perception of advertising and the definition of basic terms related to advertising based on Czech and foreign scholarly literature. In the second part, Nestlé is introduced and analysis of secondary data mapped its activity in the advertising market in the Czech Republic and abroad. The third part is devoted to the research inquiry and the resulting recommendations. The research investigation was conducted in the form of a questionnaire and interviews with Nestlé employees. Based on the results of the investigation, recommendations have been made that Nestlé should focus primarily on increasing originality, differentiating more strongly from competition and increasing advertising on social networks.
Klíčová slova: Advertising; Nestlé; perception by Czech consumers; confectionery; ad; grocery

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 6. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 1. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73542/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: