Marketingová strategie společnosti KFC

Název práce: Marketingová strategie společnosti KFC
Autor(ka) práce: Celý, Kristián
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat marketingovou strategii společnosti KFC na českém trhu, zjistit moderní trendy ve stravování a jejich vliv na nabídku produktů, a návrh doporučení k marketingové strategii. K naplnění cíle práce byl realizován i primární výzkum, který se skládá z kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Bakalářská práce se dělí na dvě části. Cílem první části je identifikace klíčových znalostí na základě vybrané literatury potřebných k realizaci praktické části. Druhá část představuje profil společnosti a analyzuje současnou marketingovou strategii společnosti s využitím Porterovy analýzy pěti sil a PESTLE analýzy. Součástí této části je i vyhodncení kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Následná syntéza byla provedena za využití SWOT analýzy. V závěru práce jsou formulovány návrhy a doporučení k současné marketingové strategii.
Klíčová slova: Marketingová strategie; Marketingový výzkum; KFC; Fast food
Název práce: Marketing strategy of KFC
Autor(ka) práce: Celý, Kristián
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor's thesis is to examine the marketing strategy of KFC in the Czech market, to find out modern trends in catering and their impact on the product portfolio, and to propose recommendations for marketing strategy. To fulfill the aim of the thesis, primary research was carried out, which consists of qualitative and quantitative research. The bachelor thesis is divided into two parts. The aim of the first part is to identify key knowledge based on selected literature needed to implement the practical part. The second part presents the company's profile and analyzes the company's current marketing strategy using Porter's five forces analysis and PESTLE analysis. Part of this part is also the evaluation of qualitative and quantitative research. Subsequent synthesis was carried out using SWOT analysis. The conclusion of the bachelor’s thesis contain proposals and recommendations for the current marketing strategy.
Klíčová slova: Fast food; Marketing research; KFC; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 6. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 1. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73486/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: