Market Entry Strategy of Porsche AG to China

Název práce: Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Autor(ka) práce: Souza Alcantara, Bruno
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zlatić, Marija
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The goal of this thesis is to identify, how Porsche AG entered mainland China and the niche arguments for the strategy which the company has been using since its market entry, until the recent years, through a case study. There are three chapters. The first one starts with the theoretical study, analyzing and describing the international marketing framework, related to the international market entry process. In the second chapter, the company Porsche AG was introduced, and its expansion process to mainland China was studied. The marketing tools to analyze the Chinese market were then applied to the case study, such as the macro and micro environment analysis, SWOT, and PEST analysis. Recent information about the conditions for the company in China was also analyzed. Lastly, the key findings from the research were listed, where some recommendations for the entry mode in the automobile industry were given, based on the identification of the Chinese market and the Porsche case.
Klíčová slova: Marketing Research; PEST Analysis; Market Entry Strategy; Automobile Industry
Název práce: Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Autor(ka) práce: Souza Alcantara, Bruno
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zlatić, Marija
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této práce je zjistit, jak společnost Porsche AG vstoupila do pevninské Číny a argumenty pro strategii, kterou společnost používá od svého vstupu na trh, až do posledních let, prostřednictvím případové studie. K dispozici jsou tři kapitoly. První začíná teoretickou studií, analyzuje a popisuje mezinárodní marketingový rámec související s procesem vstupu na mezinárodní trh. Ve druhé kapitole byla představena společnost Porsche AG a byl studován její proces expanze do pevninské Číny. Na případovou studii byly poté použity marketingové nástroje pro analýzu čínského trhu, jako je analýza makro a mikro prostředí, analýza SWOT a PEST. Rovněž byly analyzovány nedávné informace o podmínkách společnosti v Číně. Nakonec byly uvedeny klíčové poznatky z výzkumu, kde byla uvedena některá doporučení pro režim vstupu v automobilovém průmyslu na základě identifikace čínského trhu a případu Porsche.
Klíčová slova: Marketingový Výzkum; Analýza PEST; Strategie Vstupu na Trh; Automobilový Průmysl

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 4. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73248/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: