Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions

Název práce: Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Autor(ka) práce: Moskaleva, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Galustjan, Naděžda
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the influence of CSR activities of luxury brands on consumer purchasing decisions and changes that occurred in this regard in the years 2019 to 2021 in the Russian market. To meet the aim of the thesis, the current state of CSR in the luxury brand industry, the current state of knowledge about the influence of CSR on consumer purchasing decisions in the sector and author’s own quantitative research (N = 150) are examined. The conclusions show a positive attitude of consumers to CSR of luxury brands and point to significant differences between the understanding of CSR in Russia in 2017 and 2021.
Klíčová slova: Luxury; CSR; Brand image
Název práce: Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Autor(ka) práce: Moskaleva, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Galustjan, Naděžda
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá vlivem CSR aktivit luxusních značek na nákupní rozhodování spotřebitelů a změnám, ke kterým v tomto ohledu došlo v letech 2019 až 2021 na ruském trhu. Pro splnění cíle práce je zkoumán současný stav CSR v průmyslu luxusních značek, současný stav poznání o vlivu CSR na nákupní rozhodování spotřebitelů v daném sektoru a vlastní kvantitativní výzkum (N=150). Závěry ukazují pozitivní přístup spotřebitelů k CSR luxusních značek a poukazují na významné rozdíly mezi chápáním CSR v Rusku v rozmezí let 2017 a 2021.
Klíčová slova: Luxusní segment; CSR; Image značky

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 4. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73208/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: