Obchodní specifika Austrálie a jejich vliv na expanzi české firmy na australský trh

Název práce: Obchodní specifika Austrálie a jejich vliv na expanzi české firmy na australský trh
Autor(ka) práce: Kazimourová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Čajka, Radek
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je na základě provedené PEST a SWOT analýzy zhodnotit perspektivnost daného teritoria ve vztahu k českým exportérům a přiblížit proces expanze české firmy na australský trh. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zaměřuje na expanzivní tendence menších podniků a zohledňuje vlivy na exportní výkon firmy. V druhé kapitole dochází k podrobné charakteristice australského trhu na základě provedení PEST a SWOT analýzy. Třetí kapitola se zabývá vzájemnou obchodní provázaností Austrálie a České republiky, vysvětluje kulturně-obchodní specifika Australanů jako potenciálních obchodních partnerů a poskytuje souhrnné informace týkající se dohody o volném obchodu mezi Evropskou unií a Austrálií. Závěrečná kapitola je věnována případové studii expanze české společnosti do Austrálie, přičemž ukazuje praktický pohled na proces realizace vstupu české firmy na australský trh.
Klíčová slova: obchod; australský trh; proces expanze; Austrálie; obchodní jednání
Název práce: Business specifics of Australia and their influence on the expansion of a Czech company into the Australian market
Autor(ka) práce: Kazimourová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Čajka, Radek
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the prospects of the territory in relation to Czech exporters based on PEST and SWOT analysis and to describe the process of expansion of the Czech company into the Australian market. The thesis is divided into four chapters. The first chapter focuses on the expansionary tendencies of smaller companies and takes into account the effects on the export performance of the company. The second chapter provides a detailed description of the Australian market based on PEST and SWOT analysis. The third chapter deals with the trade relations between Australia and the Czech Republic, explains the cultural and business specifics of Australians as potential business partners and provides a summary of information on the Free Trade Agreement between the European Union and Australia. The final chapter is dedicated to a case study of the expansion of a Czech company into Australia, while providing a practical view of the implementation process of the Czech company's entry into the Australian market.
Klíčová slova: trade; Australian market; business negotiation; expansion process; Australia

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72772/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: