Chování spotřebitele v segmentu ECO produktů na českém trhu

Název práce: Chování spotřebitele v segmentu ECO produktů na českém trhu
Autor(ka) práce: Grygorenko, Anastasiya
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Buřič, Vojtěch
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématikou chování českého spotřebitele v segmentu ECO produktů se zaměřením na kategorii prostředků pro úklid domácnosti. Cílem této práce bylo vyhodnotit chování spotřebitele, popsat současný rostoucí ECO trend v tomto odvětví, a na základě získaných informací navrhnout marketingovou strategii pro výrobce ECO produktů, která by mohla navýšit prodeje těchto produktů. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá obecným porozuměním chování spotřebitele a teorii marketingového výzkumu. Druhá část práce je zaměřena na analýzu trhu ekologických produktů ve vybraném sortimentu a kvalitativní výzkum ve formě individuálních hloubkových rozhovorů.
Klíčová slova: Chování spotřebitele; český trh; ECO produkty; udržitelnost; prostředky pro úklid domácnosti; marketingová strategie
Název práce: Consumer behavior in the segment of ECO products on the Czech market
Autor(ka) práce: Grygorenko, Anastasiya
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Buřič, Vojtěch
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The dissertation thesis concerns the behavior of the Czech consumer in the segment of ECO products with a focus on the category of household cleaning products. The aim of the dissertation was to evaluate the consumer behavior, describe current rising trend of ECO products in this segment and suggest a suitable marketing strategy for producers of ECO products which may help in increasing sales of ECO products on account of gathered information. The dissertation is divided into two parts. The first part concerns general comprehension of consumer behavior and the theory of marketing research. The second part is focused on market analysis of ECO products in a selected range and qualitative research based on individual in-depth interviews.
Klíčová slova: Czech market; ECO products; sustainability; household cleaning products; marketing strategy; Consumer behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 1. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 11. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72202/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: