Marketingová komunikační strategie učitele angličtiny vyšší cenové kategorie v České republice

Název práce: A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Autor(ka) práce: English, Carmen Jana Maria
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The goal of the thesis is to evaluate and design a state-of-the-art communication strategy as a high-end educator of the English language, on Instagram, in Czechia. The theoretical part is compiled of the topics following – the marketing mix, marketing communication mix, marketing communication strategy, marketing communication goals, consumer preferences, Instagram as a platform, and Instagram features and tools. As for the research part, primary data had been gathered by questionnaire. The research questions used: RQ 1 Are marketing communication goals attained successfully on Instagram? RQ 2 What are the consumer preferences, of the given target group, communicated by the provided teaching services? RQ 3 What are the consumer preferences, of the given target group, as for the design and the strategy marketing communication on Instagram? RQ 4 Does @anglictina_with_miss_english successfully communicate its services as a high-end educator on Instagram? The research findings suggest that brand awareness and brand attitude as marketing communication goals are successfully met. The consumer preferences of the target group provided by the teaching services are – humour and memes for learning English. The design and the strategy of marketing communication on Instagram should focus on the usage of Stories and image posts. Reels can be used, but IG Live and IGTV should be used less often. Filters should be avoided. Quizzes should be used. Captions, text in stories and posts should be used minimally. High-quality images and videos should be used to communicate to the high-end segment.
Klíčová slova: English; Strategy; Czechia; Instagram; High-end; Marketing communication; Educator
Název práce: Marketingová komunikační strategie učitele angličtiny vyšší cenové kategorie v České republice
Autor(ka) práce: English, Carmen Jana Maria
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této práce je vyhodnotit a navrhnout marketingovou komunikační strategii učitele angličtiny vyšší cenové kategorie na Instagramu v České republice. Teoretická část práce se zabývá následujícími tématy – marketingový mix, marketingový komunikační mix, marketingová komunikační strategie, marketingové komunikační cíle, preference spotřebitele, Instagram jako platforma, Instagramové prvky a nástroje. Pro praktickou část práce byla primární data sesbírána pomocí dotazníku. Výzkumné otázky, které byly zkoumány jsou: VO1 Jsou marketingové komunikační cíle na Instagramu dosaženy úspěšně? VO2 Jaké jsou preference spotřebitelů cílové skupiny, co se týče způsobu a formy komunikace? VO3 Jaké jsou preference spotřebitelů cílové skupiny, co se týče designu a strategie marketingové komunikace na Instagramu? VO4 Daří se @anglictina_with_miss_english úspěšně komunikovat své služby jako high-end doučování na Instagramu? Výsledky výzkumu ukazují, že povědomí o značce a postoj ke značce jsou jako cíle marketingové komunikace úspěšně dosaženy. Preference spotřebitelů cílové skupiny týkající se komunikace služeb doučování angličtiny jsou humor a memy. Design a strategie marketingové komunikace na Instagramu by měly být zaměřeny na užití Příběhů a obrázkových příspěvků. Reels mohou být užívány, ale IG Live a IGTV by měly být používány méně. Autor by se také měl vyhýbat používání filtrů. Kvízy jsou žádoucí. Popisky, text v Příbězích a příspěvcích by měly být použity minimálně. Ke komunikaci k high-end segmentu spotřebitelů by měly být použity videa a obrázky vysoké kvality.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; Instagram; Strategie; Česká republika; Angličtina; Učitelka; Vyšší cenová kategorie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2019
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71338/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: