Implementace CMT SaaS služby do finanční instituce

Název práce: Implementace CMT SaaS služby do finanční instituce
Autor(ka) práce: Vrzák, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Lysáček, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V diplomové práci analyzuji a navrhuji funkční architektonický vzor pro implementaci marketingového nástroje pro online marketing do finanční instituce. Cílem je zanalyzovat funkční požadavky bankovních institucí a navrhnout architekturu. V práci čerpám ze svých znalostí z implementací zákaznických a marketingových řešení do nejen bankovních společností z České republiky, ale i do startupů nebo výrobních společností v České republice a v zahraničí. Kromě vydefinování standardních funkčních požadavků se zabývám problematikou bezpečnostních požadavků. Dále požadavků, které se mohou v implementaci objevit, jako například souběh více marketingových systémů a s tím spojená migrační strategie nebo přístup k vývojovým prostředím. Kromě obecných přístupů a řešení funkčních požadavků se práce zabývá integračními vzory, druhy integrací a návrhem komponentní architektury. Návrh architektury počítá s využitím marketingových nástrojů od společnosti Salesforce, konkrétně Salesforce Marketing Cloud a Interaction Studio. Tyto nástroje pokrývají potřeby online marketingu pro komunikační kanály – email, SMS, push notifikace, personalizace webových stránek. Pro kanály, které nejsou standardně dostupné navrhuji integrační vzor jejich integrace do finálního řešení.
Klíčová slova: REST API; marketing; cloud; integrační vzory; banka; interaction studio
Název práce: The Implementation of CMT SaaS to Financial Institution
Autor(ka) práce: Vrzák, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Lysáček, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In my diploma thesis, I analyse and design a functional architectural model for the implementation of a marketing tool for online marketing in a financial institution. The aim is to analyse the functional requirements of banking institutions and to design the architecture. In my work, I draw on my knowledge from the implementation of customer and marketing solutions not only to banking companies from the Czech Republic but also to start-ups or manufacturing companies in the Czech Republic and abroad. In addition to defining standard functional requirements, I deal with the issue of safety requirements. Furthermore, requirements that may arise in the implementation, such as the concurrence of multiple marketing systems and the associated migration strategy or access to development environments. In addition to general approaches and solutions to functional requirements, the work deals with integration patterns, types of integrations, and design of component architecture. The architecture design envisages the use of marketing tools from Salesforce, namely Salesforce Marketing Cloud and Interaction Studio. These tools cover the needs of online marketing for communication channels – email, SMS, push notifications, website personalization. For channels that are not standardly available, I propose an integration pattern of their integration into the final solution.
Klíčová slova: Interaction Studio; marketing; cloud; integration patterns; bank; REST API

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2019
Datum podání práce: 2. 5. 2021
Datum obhajoby: 9. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71012/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: