Psychologické aspekty přechodu na online vzdělávání v době pandemie ve vybrané organizaci

Název práce: Psychologické aspekty přechodu na online vzdělávání v době pandemie ve vybrané organizaci
Autor(ka) práce: Šleglová, Judita
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Honsová, Pavlína
Oponenti práce: Lorencová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřená na přechod k online vzdělávání ve vybrané organizaci, který byl způsoben pandemií koronaviru. Hlavním cílem práce je analýza spokojenosti s online studiem v době pandemie, dále identifikace motivačních faktorů k online vzdělávání ve vybrané organizaci a zmapování vnímání atmosféry a pozornosti na online kurzech pro jednotlivé skupiny zaměstnanců (dělení dle pohlaví, hierarchie, lokality práce, země a věku). Analyzována byla data z dotazníku a zpětných vazeb po absolvovaném kurzu. Výsledkem je, že s online studiem nejsou spokojeni hlavně manažeři a výrobní zaměstnanci. Zjištěny byly statisticky významné rozdíly ve vnímání atmosféry a pozornosti na online kurzech pro jednotlivé skupiny. Mezi hlavní motivy pro přihlášení na online kurz patří právě pandemie, připojení z pohodlí domova a absence cestování.
Klíčová slova: Pandemie; online vzdělávání; atmosféra; motivace ke studiu; pozornost; spokojenost
Název práce: Psychological aspects of the transition to online learning in a time of pandemic
Autor(ka) práce: Šleglová, Judita
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Honsová, Pavlína
Oponenti práce: Lorencová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis is focused on the transition to online learning in an organization that was caused by a coronavirus pandemic. The main goal of this thesis is to analyze satisfaction with online learning during a pandemic, to identify motivational factors for online education in a selected organization and to find the perception of atmosphere and attention in online courses for individual groups of employees (divided by gender, hierarchy, location, country and age). Data from the questionnaire and feedback after the completed course were analyzed. As a result, mainly managers and production employees are not satisfied with the online learning. Statistically significant differences in the perception of atmosphere and attention were found in online courses for individual groups. The main motives for signing up for an online course include a pandemic, connection from the comfort of home and the absence of travel.
Klíčová slova: Online Learning; Motivation to Study; Atmosphere; Attention; Satisfaction; Pandemic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2020
Datum podání práce: 5. 5. 2021
Datum obhajoby: 7. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74658/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: