Psychologické aspekty přechodu na online vzdělávání v době pandemie ve vybrané organizaci
Název práce: | Psychologické aspekty přechodu na online vzdělávání v době pandemie ve vybrané organizaci |
---|---|
Autor(ka) práce: | Šleglová, Judita |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Honsová, Pavlína |
Oponenti práce: | Lorencová, Hana |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Diplomová práce je zaměřená na přechod k online vzdělávání ve vybrané organizaci, který byl způsoben pandemií koronaviru. Hlavním cílem práce je analýza spokojenosti s online studiem v době pandemie, dále identifikace motivačních faktorů k online vzdělávání ve vybrané organizaci a zmapování vnímání atmosféry a pozornosti na online kurzech pro jednotlivé skupiny zaměstnanců (dělení dle pohlaví, hierarchie, lokality práce, země a věku). Analyzována byla data z dotazníku a zpětných vazeb po absolvovaném kurzu. Výsledkem je, že s online studiem nejsou spokojeni hlavně manažeři a výrobní zaměstnanci. Zjištěny byly statisticky významné rozdíly ve vnímání atmosféry a pozornosti na online kurzech pro jednotlivé skupiny. Mezi hlavní motivy pro přihlášení na online kurz patří právě pandemie, připojení z pohodlí domova a absence cestování. |
Klíčová slova: | Pandemie; online vzdělávání; atmosféra; motivace ke studiu; pozornost; spokojenost |
Název práce: | Psychological aspects of the transition to online learning in a time of pandemic |
---|---|
Autor(ka) práce: | Šleglová, Judita |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Honsová, Pavlína |
Oponenti práce: | Lorencová, Hana |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The master thesis is focused on the transition to online learning in an organization that was caused by a coronavirus pandemic. The main goal of this thesis is to analyze satisfaction with online learning during a pandemic, to identify motivational factors for online education in a selected organization and to find the perception of atmosphere and attention in online courses for individual groups of employees (divided by gender, hierarchy, location, country and age). Data from the questionnaire and feedback after the completed course were analyzed. As a result, mainly managers and production employees are not satisfied with the online learning. Statistically significant differences in the perception of atmosphere and attention were found in online courses for individual groups. The main motives for signing up for an online course include a pandemic, connection from the comfort of home and the absence of travel. |
Klíčová slova: | Online Learning; Motivation to Study; Atmosphere; Attention; Satisfaction; Pandemic |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Management |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta podnikohospodářská |
Katedra: | Katedra manažerské psychologie a sociologie |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 11. 10. 2020 |
---|---|
Datum podání práce: | 5. 5. 2021 |
Datum obhajoby: | 7. 6. 2021 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/74658/podrobnosti |