Strategická analýza společnosti FRESHLABELS s.r.o

Název práce: Strategická analýza společnosti FRESHLABELS s.r.o
Autor(ka) práce: Poláková, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pernica, Karel
Oponenti práce: Rosecká, Nikola
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Záměrem bakalářské práce je vypracování strategické analýzy společnosti FRESHLABELS s.r.o. a následná formulace strategických doporučení ve střednědobém horizontu pro zajištění budoucí prosperity společnosti. Práce je rozdělena na dvě části, první, teoretická část se zabývá definicí, jednotlivými koncepty a metodami strategické analýzy, které jsou následně implementovány v druhé, praktické části. Jedná se o metody analýzy externího a interního prostředí společnosti. V rámci externí analýzy je využita například PESTEL analýza, analýza zájmových skupin či Porterův model 5 sil. V rámci interní analýzy je provedena VRIO a finanční analýza. V závěru práce je vypracována syntéza jednotlivých zjištění pomocí SWOT analýzy, ze které vycházejí strategická doporučení. Tato doporučení reagují zejména na nepříznivou finanční situaci společnosti, konkrétně v podobě postupného snižování nákladů. Dále je doporučeno využít příležitostí v podobě rostoucího zájmu o udržitelnost a růstu trhu, převážně pro navýšení zákaznické základny. V neposlední řadě je doporučena expanze do zahraničí, pro rozšíření geografické působnosti společnosti.
Klíčová slova: Porterův model 5 sil; PESTEL analýza; VRIO analýza; SWOT analýza; Strategická analýza
Název práce: Strategic analysis of FRESHLABELS s.r.o
Autor(ka) práce: Poláková, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pernica, Karel
Oponenti práce: Rosecká, Nikola
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor’s thesis is to perform a strategic analysis of FRESHLABELS s.r.o. and subsequent formulation of strategic mid-term recommendations to ensure future prosperity of the company. The thesis is divided into two parts. First, the theoretical part contains theoretical approach and methods of strategic analysis, which are then implemented in the second, practical part of the thesis. The practical part, therefore, contains methods of external analysis, such as PESTEL analysis, stakeholder’s analysis, or Porter’s five forces model and internal analysis containing VRIO and financial analysis. At the end of the thesis, the synthesis of individual finding is performed using SWOT analysis, which is then the basis for strategic recommendations. These recommendations respond to the unfavourable financial situation of the company, specifically in the form of a gradual reduction of costs. It is also recommended to take advantage of opportunities in the form of growing interest in sustainability and market growth, mainly to increase the customer base. As importantly, expansion abroad is recommended to expand the company's geographical scope
Klíčová slova: Strategic analysis; PESTEL analysis; Porter’s 5 forces model; VRIO analysis; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 2. 2021
Datum podání práce: 8. 5. 2021
Datum obhajoby: 1. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76801/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: