Charakteristika návštěvníků filmových klubů a jejich alternativy sledování filmů v době uzavření kin se zaměřením na využití VOD platforem

Název práce: Charakteristika návštěvníků filmových klubů a jejich alternativy sledování filmů v době uzavření kin se zaměřením na využití VOD platforem
Autor(ka) práce: Jarošová, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje charakteristice současných návštěvníků filmových klubů z hlediska sociodemografických údajů, rozdílů mezi jednotlivými skupinami, jejich zvyklostem ohledně sledování filmů, návštěvy kina a filmového klubu, i jejich postojům k alternativám sledování filmu v kině se zaměřením na využívání VOD služeb. Pomocí rešerše tematické literatury, analýzy již uskutečněných výzkumů na toto téma a realizace kvantitativního dotazníkového šetření mezi návštěvníky filmových klubů je podán ucelený obraz současného klubového diváka, vymezeny odlišnosti od běžného filmového publika a vyhodnocen vliv rozvoje online služeb na filmové a klubové praktiky návštěvníků filmových klubů.
Klíčová slova: filmový klub; kinematografie; filmový divák; Video on Demand; artový film
Název práce: A profile of film club audience and their alternatives for watching films during COVID 19 pandemic with a focus on VOD platforms
Autor(ka) práce: Jarošová, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis is aimed at the description of the contemporary film club audience using socio-demographic data, differences between particular groups, their habits of watching films, going to the cinema and film clubs, and their attitudes to alternative ways of film-watching with a focus on the use of VOD services. The contemporary film club audience is defined by using a search of film audience-related literature, an analysis of already conducted researches on this topic, and by an implementation of a quantitative questionnaire survey among film club audience. The research specifies differences between regular and arthouse audience and evaluates the impact of streaming services on the habits of film club audience.
Klíčová slova: Film Club; Film Industry; Film Audience; Art Film; Video on Demand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2020
Datum podání práce: 10. 5. 2021
Datum obhajoby: 31. 5. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75550/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: