Strategická analýza okolí firmy Nemléko, s.r.o. (Optimistic)

Název práce: Strategická analýza okolí firmy Nemléko, s.r.o. (Optimistic)
Autor(ka) práce: Jahodová, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Boukal, Petr
Oponenti práce: Krause, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou okolí firmy Nemléko s.r.o. Hlavním cílem práce je posouzení dosavadní úspěšnosti společnosti na trhu a zhodnocení jejího budoucího vývoje na českém a zahraničním trhu pomocí vybraných metod strategické analýzy. Teoretická část obsahuje základní terminologii a metodické postupy, které se používají při stanovení analýzy. Popsané metody jsou aplikovány v praktické části práce na vybraný podnik a odvětví, ve kterém se firma nachází. Mezi metody strategické analýzy, které slouží k rozpoznání hlavních příležitostí a hrozeb okolí firmy, patří PESTEL analýza, analýza odvětví, konkurence a zájmových skupin. Vnitřní zdroje organizace jsou vyhodnoceny pomocí VRIO analýzy a finanční analýzy. Výsledky jednotlivých metod analýzy vyhodnocuje SWOT analýza. V závěru práce se také objevuje doporučení, které může inspirovat vedení firmy v budoucím podnikání.
Klíčová slova: Strategická analýza; PESTEL analýza; konkurence; SWOT analýza
Název práce: Strategic analysis of the surroundings of company Nemléko, s.r.o. (Optimistic)
Autor(ka) práce: Jahodová, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Boukal, Petr
Oponenti práce: Krause, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor Thesis is about strategic analysis of the surroundings of Nemléko s.r.o. The main aim of the work is to assess the success of the company in the market so far and to evaluate its future development in the Czech and foreign markets using selected methods of strategic analysis. The theoretical part contains the basic terminology and methodologies used to determine the analysis. The methods described are applied in the practical part of the work to the selected company and the sector in which the firm is located. Among the methods of strategic analysis used to identify major opportunities and threats around the company are PESTEL analysis, market´s analysis, competition, stakeholders. The organisation’s internal resources are evaluated using VRIO analysis and financial analysis. The results of individual methods of analysis are evaluated by SWOT analysis. At the end of this Bachelor Thesis is also a recommendation that can inspire the management of the company in future business.
Klíčová slova: Strategic analysis; PESTEL analysis; Competition; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2020
Datum podání práce: 10. 5. 2021
Datum obhajoby: 7. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74855/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: