Strategická analýza Leros s.r.o

Název práce: Strategická analýza Leros s.r.o
Autor(ka) práce: Vuong, Huong Ly
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štamfestová, Petra
Oponenti práce: Kubíčková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je na základě výsledků získaných za pomocí strategické analýzy odhalit kroky k dosažení kvalitní činnosti společnosti a navrhnout nejlepší možné řešení pro její stávající problémy. Předmětem strategické analýzy bude společnost Leros, s.r.o., která se zaměřuje na sběr léčivých bylinek, a z nich poté vyrábí farmaceutické čajové směsi a bylinné čaje. Za použití strategických nástrojů budou odhaleny vlivy, které mají pozitivní i negativní dopady na chod společnosti Leros s.r.o. Společnost, která chce dosáhnout svého úspěchu v této době, kdy se každým dnem objevují na trhu nové příležitosti, ale i hrozby, by měla být schopna určit své silné a slabé stránky a své konkurenční prostředí. Práce bude přínosem pro společnost jako celek, konkrétně pak pro marketingové či finanční oddělení.
Klíčová slova: Strategická analýza; SWOT analýza; finanční analýza; Porterův model pěti sil; PESTLE analýza
Název práce: Strategic analysis of the company Leros s.r.o
Autor(ka) práce: Vuong, Huong Ly
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štamfestová, Petra
Oponenti práce: Kubíčková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to reveal the steps to achieve company’s quality functioning and to propose the best possible solution for its existing problems based on the results obtained by strategic analysis. The strategic analysis will be implemented on company Leros s.r.o., which focuses on collecting medicinal herbs and produces pharmaceutical tea blends and herbal teas from them. By using strategic tools, the impacts which are favourable or disadvantageouson the operation of Leros s.r.o. will be uncovered. A company that wants to achieve its success at this time when new opportunities and threats are emerging in the market every day should be able to identify its strengths and weaknesses and its competitive environment. The work will be beneficial for the company as a whole and specifically for the marketing or finance department.
Klíčová slova: Strategic analysis; PESTLE analysis; SWOT analysis; Financial analysis; Porter’s five forces analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 9. 2020
Datum podání práce: 10. 5. 2021
Datum obhajoby: 2. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74005/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: