Spotřební chování v cestovním ruchu při pandemii Covid-19

Název práce: Spotřební chování v cestovním ruchu při pandemii Covid-19
Autor(ka) práce: Karmazínová, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním v sektoru cestovního ruchu při pandemii Covid-19. Cílem praktické části bylo vymezení a definování pojmů spojených s cestovním ruchem, spotřebním chováním a jednotlivými predispozicemi spotřebitele. Praktická část měla za cíl analyzovat změny v chování spotřebitelů před a během pandemie Covid-19, a na základě nich vyvodit doporučení pro poskytovatele služeb cestovního ruchu. Situace před pandemií je sledována na základě sekundárních dat z databáze MML-TGI. Tyto poznatky doplnilo vlastní dotazníkové šetření analyzující spotřební chování v průběhu pandemie Covid-19. V poslední části práce je představeno několik doporučení pro poskytovatele služeb cestovního ruchu působící v České republice. Jejich marketingová orientace by se měla zaměřovat i na nově nabyté mladší zákazníky a informováním spotřebitelů napomoci ke snížení vnímaného rizika.
Klíčová slova: spotřební chování; cestovní ruch; turismus; pandemie Covid-19
Název práce: Consumer Behaviour in Tourism during the Covid-19 Pandemic
Autor(ka) práce: Karmazínová, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with consumer behaviour in tourism industry during the Covid-19 pandemic. The aim of the theoretical part was to specify and define the concepts of tourism, consumer behaviour and individual factors of influence. The practical part was supposed to analyse the differences in consumer behaviour before and during the Covid-19 pandemic and suggest recommendations for tourism providers based on those findings. The situation before the pandemic is studied based on secondary data from the MML-TGI database. Own survey study complements those findings and analyses consumer behaviour during the Covid-19 pandemic. Several recommendations for tourism providers operating in Czech Republic are presented in the last section of this thesis. Their marketing orientation should focus on newly gained younger customers and inform consumers in order to help them reduce perceived risk.
Klíčová slova: consumer behaviour; tourism; Covid-19 pandemic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 1. 2021
Datum podání práce: 11. 5. 2021
Datum obhajoby: 26. 5. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76271/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: