Faktory působení retro marketingu na spotřební chování

Název práce: Faktory působení retro marketingu na spotřební chování
Autor(ka) práce: Laifrová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem bakalářské práce jsou faktory působení retro marketingu na spotřební chování. V teoretické části jsou nejprve uvedené a definované pojmy související s retro marketingem, značkou a její důležitosti v tomto směru. Následuje popis jednotlivých důležitých faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele, a popis vlivů v retro marketingu. Dále následuje popis a charakteristika spotřebního chování, kupního rozhodovacího procesu a marketingové komunikace s detailnějším zaměřením na komunikační mix. Cílem práce je analyzovat faktory, které působí na spotřební chování, analyzovat jednotlivé zvolené české značky, zhodnotit celkové vnímání značek spotřebiteli a vyhodnotit celkovou komunikaci značek ke spotřebitelům v propojení s určitými faktory. Jednotlivé cíle jsou zkoumány na základě sekundárních dat MML – TGI a primárních dat dotazníkového šetření. Na základě dílčích výzkumů je definováno působení jednotlivých faktorů na spotřebitele, vnímání zvolených značek spotřebiteli a celková komunikace zvolených značek směrem ke spotřebiteli.
Klíčová slova: Retro marketing; značka; reklama; marketingová komunikace; spotřební chování
Název práce: Factors of retro marketing on consumer behavior
Autor(ka) práce: Laifrová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of the Bachelor thesis is factors of retro marketing on consumer behavior. In the theoretical part there are mentioned and defined terms related to retro marketing and brand. The following part is a description of individual and important factors that affect the behavior of the individual and description of the influences in retro marketing. In the second part, this thesis describes in detail the characteristics of costumer behavior, purchasing decisions and marketing communication with a focus on the communication mix. The aim of the practical part is to analyze the individual factors that affect consumer behavior, to analyze individual Czech brands, the overall perception of brands by consumers and evaluate the overall communication of brands with consumers with certain factors. The individual objectives of he thesis are examined on the basic od secondary data from MML – TGI and primary data from the questionnaire survey. Based on the analysis of all data are defined, the effect of individual factors on consumers, the perception of individual brands by consumers and the overall communication of individual brands
Klíčová slova: marketing communication; Retro marketing; brand; advertising; consumer behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 1. 2021
Datum podání práce: 11. 5. 2021
Datum obhajoby: 23. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75985/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: