Business model sportovní značky pro bojová umění

Název práce: Business model sportovní značky pro bojová umění
Autor(ka) práce: Landa, Josef
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Jana
Oponenti práce: Bočková, Nina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou business modelu sportovní značky zaměřující se na bojová umění. Popisuje produkt, pomocí kterého se namotávání bandáží stane snadnější a rychlejší. Cílem práce je sestavení business modelu, ověření realizovatelnosti nápadu a zájmu zákazníků. Zobrazení business modelu probíhá pomocí koncepce Lean Canvas od Ash Maurya společně s doplněním o další body, které nabízí Business Model Canvas od Osterwaldera. Pro ověření zájmu zákazníků jsou provedeny polostrukturované rozhovory, které jsou doplněny o užitečné informace vycházející z obsahové analýzy recenzí konkurenčních produktů. Dále je provedena SWOT analýza projektu. Na základě reflektování všech částí práce je vytvořený modifikovaný LC a představena výsledná podoba finálního produktu.
Klíčová slova: Lean Canvas; sportovní značka; bojová umění ; Business model
Název práce: Business model analysis of a sports brand focusing on martial arts
Autor(ka) práce: Landa, Josef
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Jana
Oponenti práce: Bočková, Nina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the analysis of the business model of a sports brand focusing on martial arts. It mainly describes a product that makes winding handwraps easier and faster. The aim of this work is to compile a business model, verify the feasibility of the idea and the interest of customers. The display of the business model is carried out using the Lean Canvas concept by Ash Maurya, together with the addition of other points offered by the Business Model Canvas from Osterwalder. To verify the interest of customers, semi-structured interviews are conducted, which are supplemented by useful information based on content analysis of reviews of competing products The SWOT analysis of the project follows. Based on the reflection of all parts of the work, a modified LC is created and the final product is introduced.
Klíčová slova: Business model; Lean Canvas; sports brand; martial arts

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 1. 2021
Datum podání práce: 11. 5. 2021
Datum obhajoby: 27. 5. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75973/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: