Marketingová komunikace malé firmy

Název práce: Marketingová komunikace malé firmy
Autor(ka) práce: Brošková, Pavla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Kašpárková, Pavlína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci v malé firmě a doporučit takové změny, díky kterým bude firma schopna plnit své cíle, zlepšit svou pozici a finanční situaci. V teoretické části práce jsou postupně popsány všechny souvislosti marketingové komunikace, které je potřeba znát pro její kvalitní provádění. Jsou zde zmíněny marketingové nástroje, například marketingový a komunikační mix a následně nástroje pro analýzu nejen marketingových aktivit jako například situační analýza, SWOT analýza a nástroje cíleného marketingu. Marketingová komunikace je dále dělena na online marketingovou komunikaci, offline marketingovou komunikaci a pohlíženo je i na event marketingovou komunikaci. V praktické části je uveden Jezdecký klub Semice, jeho aktuální stav a prováděné aktivity. Postupně je popsána jeho dosavadní marketingová komunikace, spolu s daty ohledně její úspěšnosti a pomocí zmíněných marketingových nástrojů jsou následně navrženy možnosti úpravy a vylepšení jednotlivých aktivit.
Klíčová slova: online marketing; offline marketing; marketingová komunikace; jezdecký klub ; event marketing
Název práce: Marketing communication of a small company
Autor(ka) práce: Brošková, Pavla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Kašpárková, Pavlína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate marketing communication in a small company and recommend such changes that will enable the company to meet its goals, improve its position and financial situation. The theoretical part of the thesis gradually describes all the contexts of marketing communication, which is necessary to know for its quality implementation. There are mentioned marketing tools, such as marketing and communication mix and subsequently tools for analysis of not only marketing activities such as situation analysis, SWOT analysis and targeted marketing tools. Marketing communication is further divided into online marketing communication, offline marketing communication and event marketing communication is also viewed. The practical part presents the Riding Club Semice, its current status and activities. Gradually, its current marketing communication is described, together with data on its success and with the help of the mentioned marketing tools, the possibilities of adjustment and improvement of individual activities are subsequently proposed.
Klíčová slova: marketing communication; online marketing; small company; offline marketing; event marketing; riding club

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 1. 2021
Datum podání práce: 11. 5. 2021
Datum obhajoby: 23. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75711/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: