Jaké emaily si posílají naše babičky a dědečkové, aneb analýza emailu jako marketingového prostředku

Název práce: Jaké emaily si posílají naše babičky a dědečkové, aneb analýza emailu jako marketingového prostředku
Autor(ka) práce: Šrámek, Adam
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Chytková, Zuzana
Oponenti práce: Karlíček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá využitím emailových zpráv jako formy politického marketingu pro oslovení skupiny voličů starších 65 let. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení dosud zkoumaných teorií ohledně způsobů, které politický marketing využívá k ovlivňování voličů. Část praktická má za cíl zjistit, jaké faktory ovlivňují důvěryhodnost emailových zpráv obsahující politické informace. Provedení hloubkových rozhovorů objasnilo, jakým způsobem senioři konzumují politické informace z emailových zpráv. Na základě zjištěných informací jsou v závěru vypsána doporučení, jak vést politickou komunikaci se seniory. Výsledky jsou uplatnitelné pro organizace vzdělávající seniory a politické subjekty, kterým se nedaří seniory oslovovat.
Klíčová slova: Email; Politická komunikace; Politický marketing; Senior; Marketing
Název práce: What email messages are sent by our grandmothers and grandfathers, the analysis of email messages as a tool of political marketing
Autor(ka) práce: Šrámek, Adam
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Chytková, Zuzana
Oponenti práce: Karlíček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the use of messages as a form of political marketing to address group of voters older than 65 years. The theoretical part of the thesis focuses on the explanation of theories researched so far about the ways political marketing uses to influence voters. The practical part aims to find out what factors affect the credibility of email messages containing political information. Conducting in-depth interviews explained how senior citizens consume political information from email messages. Based on the information obtained from research, recommendations how to communicate political issues with senior citizens are listed in the conclusion. These results are applicable to organizations educating senior citizens and political entities that fail to reach older voters.
Klíčová slova: Marketing; Political communication; Political marketing; Senior citizen; Email

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2020
Datum podání práce: 11. 5. 2021
Datum obhajoby: 1. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75319/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: