Návrh fintech produktu na základě metodiky Design Thinking

Název práce: Návrh fintech produktu na základě metodiky Design Thinking
Autor(ka) práce: Kukla, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je navrhnout produkt zabývající se zprostředkování spotřebitelských úvěrů kompletně online. Produkt cílí na lidi, kteří již nechtějí chodit na schůzky do finančních institucí a snaží se celý proces zefektivnit a zkvalitnit. Teoretická část zasazuje do problematiky podnikání, marketingové výzkumu, spotřebitelských úvěrů a analýzy trhu. Metodologická část se zaměřuje na provedení marketingového výzkumu. Pro navržení ideálního produktu se využije metoda Design Thinking, která je předmětem metodologické i praktické části. Praktická část je věnována samotnému návrhu řešení, jak by takový produkt měl vypadat. Produkt je navrhovaný na základě zjištěných poznatků od cílového zákazníka, přičemž se zjištěnými poznatky se pracuje v jednotlivých etapách Design Thinkingu.
Klíčová slova: Finanční startup; Marketingový výzkum ; Spotřebitelský úvěr; Design Thinking
Název práce: Fintech product design based on Design Thinking methodology
Autor(ka) práce: Kukla, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to design a product concerned with a completely online procurement of consumer credits. The product is directed at people who wish to not attend financial meetings and make more quality and effective process overall. The theoretical part deals with business, marketing survey, consumer credits and an analysis of the market. The marketing survey then takes place in the methodological part. To achieve an ideal product, the method Design Thinking is used which is the subject of both the methodological part, as well as the practical part of the thesis. The practical part is concerned with the product design suggestion itself. The product is designed based on the obtained findings from the target customer and dealt with in the individual Design Thinking stages.
Klíčová slova: Financial startup; Marketing research; Consumer loan; Design Thinking

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2020
Datum podání práce: 11. 5. 2021
Datum obhajoby: 31. 5. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73663/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: