Analýza obchodního modelu místního prodejce nábytku

Název práce: A business model analysis of a local furniture retailer
Autor(ka) práce: Reiter, Philipp
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Badie, Natálie
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The objective of this thesis is to identify options for improvement, growth, and differentiation that allow a small retailer to assert itself in a concentrating market, using the case of a local design furniture retailer in Germany. For that purpose, this thesis is structured into four parts. Chapter two presents the theoretical foundations for the company analysis, strategy development, and industry analysis. Chapter three analyses the case company’s business model, using participant observation and immersion into the case company. Chapter four examines the industry and market environment, including current trends, based on secondary literature. Chapter five concludes by generating 42 options for the case company to either improve, grow, or differentiate. One of the options is elaborated for each area, and its feasibility for the case company is assessed.
Klíčová slova: Furniture Retail Industry; Business Model Analysis; Market Analysis; Improvement; Growth; Differentiation
Název práce: Analýza obchodního modelu místního prodejce nábytku
Autor(ka) práce: Reiter, Philipp
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Badie, Natálie
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této práce je identifikovat možnosti pro zlepšení, růst a diferenciaci, které umožní malému maloobchodníkovi prosadit se na soustředěném trhu, s využitím případu místního obchodníka s designovým nábytkem v Německu. Za tímto účelem je tato práce rozdělena do čtyř částí. Kapitola druhá představuje teoretické základy pro analýzu společnosti, rozvoj strategie a průmyslovou analýzu. Kapitola třetí analyzuje obchodní model případové společnosti pomocí pozorování účastníků a ponoření se do případové společnosti. Kapitola čtvrtá zkoumá průmyslové a tržní prostředí, včetně současných trendů, na základě sekundární literatury. Pátá kapitola je zakončena generováním 42 možností, jak by se případová společnost mohla zlepšit, růst nebo odlišit. Pro každou oblast je zpracována jedna z možností a posoudí se její proveditelnost pro případovou společnost.
Klíčová slova: analýza obchodních modelů; analýza trhu; Maloobchod s nábytkem

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 1. 2021
Datum podání práce: 13. 5. 2021
Datum obhajoby: 21. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76964/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: