Marketingová komunikace Slezského divadla v Opavě

Název práce: Marketingová komunikace Slezského divadla v Opavě
Autor(ka) práce: Vojtková, Natálie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šmíd, Ilja
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci Slezského divadla v Opavě, kterou zkoumá pomocí kvantitativního výzkumu na studentech. Cílem práce je zjistit vztah stávajícího PR a marketingu a prodeje vstupenek. K dosažení toto cíle byla využita primární a sekundární data. Pomocí sekundárních dat z veřejně přístupných zdrojů došlo k analýze marketingové komunikace. Primární data byla získána na základě dotazníkového šetření, na které odpovědělo 198 respondentů studujících střední a vysoké školy. Výsledky ukazují, že nejvíce dotazovaných získává informace o Slezském divadle z webových stránek a plakátovacích ploch. V závěrečné části práce jsou formulovány návrhy na vylepšení marketingové komunikace.
Klíčová slova: marketing; divadlo; Slezské divadlo; marketingová komunikace
Název práce: Marketing communication of The Sileasian Theatre in Opava
Autor(ka) práce: Vojtková, Natálie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šmíd, Ilja
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the Silesian Theatre in Opava, which it examines through quantitative research on students. The aim is to find out the relationship between PR and marketing and ticket sales. To achieve the goal primary and secondary data were used. Marketing communication was analyzed using secondary data from publicly available sources. Primary data were obtained on the basis of a questionnaire survey, which was answered by 198 respondents, high school and university students. The results show that most respondents obtain information about the Silesian Theatre from its website and billboards. In the final part of the work, suggestions for improving marketing communication are formulated.
Klíčová slova: marketing communication; marketing; theatre; Silesian theatre

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 2. 2021
Datum podání práce: 12. 5. 2021
Datum obhajoby: 9. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76220/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: