Komunikační strategie na B2B pro Adwheels

Název práce: Komunikační strategie na B2B pro Adwheels
Autor(ka) práce: Halama, Matěj
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Píchová, Pavlína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá tvorbou komunikační strategie na trhu B2B pro marketingový start-up Adwheels, který nabízí firmám velkoformátovou reklamu na návěsech kamionů. Hlavním cílem strategie je prodej alespoň jedné služby “Adwheels Full” (kombinace 2 bočních plachet a zadního polepu na reklamním návěsu kamionu) v rámci prvního měsíce a půl pilotního provozu kampaně. Obsah práce je rozdělen do tří částí. První část je určena pro vymezení pojmů v rámci komunikační strategie. Jsou zde mimo jiné popsány klíčové prodejní techniky a komunikační mix na B2B trhu. Druhá část se věnuje situační analýze. Je definována služba „reklama na kamionu“ spolu s klíčovými unikátními prodejními argumenty, analýza přímé a nepřímé konkurence, analýza SWOT a PESTEL a analýza cílových skupin. Na základě toho je určena pozice Adwheels na trhu. Třetí část práce je věnována tvorbě samotné komunikační strategie. Byla vybrána vhodná cílová skupina, definován insight z kterého poté vycházela metoda SEE-THINK-DO-CARE. Definovali jsme klíčová marketingová sdělení a nastínili ukázkové materiály, které během kampaně použijeme. Ověření efektivity a funkčnosti navržené komunikační strategie probíhá formou expertních posudků. Vzhledem k tomu, že autor je spoluzakladatelem firmy Adwheels, osobně se bude podílet na spuštění strategie, které je naplánované na červen 2021.
Klíčová slova: reklama na kamionu; velkoformátová reklama; reklama v pohybu; komunikační strategie
Název práce: B2B communication strategy for Adwheels
Autor(ka) práce: Halama, Matěj
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Píchová, Pavlína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is about creating a suitable communication strategy on business-to-business market for marketing start-up called Adwheels, which offers large-format advertising on truck trailers for its clients. The main goal of the strategy is to sell at least one “Adwheels Full” service (a combination of 2 tarpaulins and a rear-door sticker on a advertising truck trailer) within the first month and a half of the campaign. The bachelor thesis is divided into three parts. The first part is intended to define the terms within the communication strategy. Among other things, the key sales techniques and communication mix in the B2B market are described here. The second part deals with situation analysis. The "truck advertising" service is defined together with unique selling arguments, analysis of direct and indirect competition, SWOT and PESTEL analysis and analysis of target groups. Adwheels' market position is determined based on this analyses. The third part of the work is dedicated to the creation of the communication strategy itself. We selected a suitable target group, defined the insight and then use the SEE-THINK-DO-CARE method for creating the strategy. We defined key marketing messages and designed promotional materials which we will use during the campaign. Verification of the effectiveness and functionality of the communication strategy was was discussed and approved by market experts. Because of the fact, that the author is a co-founder of Adwheels, he will personally participate in the launch of the strategy, which is scheduled for June 2021.
Klíčová slova: large-format advertising; communication strategy; advertising on truck trailer; advertising in motion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 11. 2020
Datum podání práce: 8. 6. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74992/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: