Využití 3D grafiky v interiérovém designu
Název práce: | Využití 3D grafiky v interiérovém designu |
---|---|
Autor(ka) práce: | Horáček, Tomáš |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Bubeníček, Jan |
Oponenti práce: | Dušek, Václav |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zaměřuje na seznámení čtenáře s 3D grafikou a jejím využitím v interiérovém designu. Díky relativně nízké ceně se 3D grafika stává integrální součástí řady oblastí a v interiérovém designu tomu není jinak. Účelem teoretické části je přiblížit čtenáři principy renderování pro dosažení fotorealistické scény a interiérového designu, výhody využití 3D technologie v interiérovém designu a také možné využití do budoucna. Praktické část je zaměřena na kompletní rekonstrukci a vizualizaci bytu, kde aplikuji své poznatky z teoretické části. Cílem závěrečné části je sumarizace nejdůležitějších poznatků z teoretické a praktické části pro ostatní 3D grafiky. |
Klíčová slova: | 3d grafika; Blender; archviz; interiérový design; architektonická vizualizace |
Název práce: | Use of 3D graphics in interior design |
---|---|
Autor(ka) práce: | Horáček, Tomáš |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Bubeníček, Jan |
Oponenti práce: | Dušek, Václav |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The bachelor thesis focuses on acquainting the reader with 3D graphics and its use in interior design. Thanks to the relatively low price, 3D graphics are becoming an integral part of many areas, and interior design is no different. The purpose of the theoretical part is to introduce the reader to the principles of rendering to achieve a photorealistic scene and interior design, the benefits of using 3D technology in interior design and also possible uses in the future. The practical part is focused on the complete reconstruction and visualization of an apartment, where I apply my knowledge from the theoretical part. The aim of the final part is to summarize the most important findings from the theoretical and practical part for other 3D graphic artitsts. |
Klíčová slova: | Blender; architectural visualisation; 3d graphics; archviz; interior design |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra multimédií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 21. 1. 2021 |
---|---|
Datum podání práce: | 24. 6. 2021 |
Datum obhajoby: | 25. 8. 2021 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/75839/podrobnosti |