Firemní vzdělávání ve vybrané firmě
Název práce: | Firemní vzdělávání ve vybrané firmě |
---|---|
Autor(ka) práce: | Fischerová, Anastázie |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Matysová, Kamila |
Oponenti práce: | Volfová, Jitka |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Vzdělávání je nedílnou součástí lidských životů. Je to téma, které řeší firmy po celém světě a řadí se mezi jednu z nejdůležitějších disciplín personálního managementu. Vzdělávání má vliv na konkurenceschopnost, rozvoj celé organizace a spokojenost zaměstnanců. Tato diplomová práce se zaměřuje na vzdělávání ve společnosti Bayer, která má za cíl převést prezenční vzdělávací kurzy do online prostředí. Cílem práce bylo zjistit, jak se zaměstnanci vybrané firmy staví ke vzdělávání ve firmě, jestli jim vyhovuje přechod do online rozhraní a na základě získaných poznatků navrhnout řešení ke zlepšení. Nejprve je definována klíčová terminologie, metody učení, trendy ve vzdělávání. Je popsán postup identifikace vzdělávacích potřeb. Následně je v práci popsána společnost Bayer a jsou představeny i její podnikové hodnoty a vzdělávací systém. Poslední část se zabývá vyhodnocením dotazníkového šetření a stanovených hypotéz. Dotazníkového šetření se účastnili pouze zaměstnanci společnosti Bayer. Na základě výsledků šetření jsou na konci práce navržení doporučení ke zlepšení. |
Klíčová slova: | učení; Bayer; trendy v online vzdělávání; firemní vzdělávání; online vzdělávání |
Název práce: | Corporate education |
---|---|
Autor(ka) práce: | Fischerová, Anastázie |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Matysová, Kamila |
Oponenti práce: | Volfová, Jitka |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Education is an integral part of human lives. It is a topic that is addressed by companies around the world and is one of the most important disciplines of personnel management. Education affects the competitiveness and development of the entire organization and employee satisfaction. This thesis focuses on education at Bayer, which aims to translate full-time training courses to the online environment. The aim of the thesis was to find out how the employees of the selected company approach education in the company, whether they are comfortable with the transition to the online interface and based on the lessons learned to propose solutions for improvement. First, key terminology, learning methods, trends in education are defined. The procedure of identifying educational needs is described. Subsequently, the thesis describes the company Bayer and its corporate values and education system are introduced. The last part deals with the evaluation of the questionnaire survey and established hypotheses. Only Bayer employees participated in the questionnaire survey. Based on the results of the survey, recommendations for improvement are proposed at the end of the thesis. |
Klíčová slova: | corporate education; online learning; learning; trends in online learning; Bayer |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Mezinárodní obchod |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta mezinárodních vztahů |
Katedra: | Katedra mezinárodního podnikání |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 15. 7. 2020 |
---|---|
Datum podání práce: | 24. 6. 2021 |
Datum obhajoby: | 8. 9. 2021 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/73734/podrobnosti |