Ochrana spotřebitele v reklamě

Název práce: Ochrana spotřebitele v reklamě
Autor(ka) práce: Demyanchuk, Marta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Moravec, Tomáš
Oponenti práce: Houska, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá veřejnoprávní ochranou spotřebitele v reklamě na internetu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy internet jak médium, ochrana spotřebitele na internetu. Dále na fiktivním příkladu jsou aplikovány zákony o ochraně spotřebitele, zákon o regulaci reklamy, trestní zákoník. A v neposlední řadě i etický kodex reklamy vytvořenou Radou pro reklamu. Praktická část už je zaměřena na konkrétní příklad reklamy a to automobilové společnosti Audi. V této části jsem použila dotazníkové šetření, které jsem rozeslala mezi odborníky na marketing a PR a mezi neodborník ,,lajky". A zkoumala jsem jaký vliv na ně reklama má.
Klíčová slova: reklama; ochrana spotřebitele; ochrana spotřebitele na internetu
Název práce: Consumer Protection in Advertising
Autor(ka) práce: Demyanchuk, Marta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Moravec, Tomáš
Oponenti práce: Houska, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focus on public consumer protection in advertising on the internet. The theoretical part explains the concepts of the internet as a medium, consumer protection on the internet. Furthermore, the laws on consumer protection, the law on the regulation of advertising and the criminal code are applied on a fictitious example. And last but not least, the code of ethics for advertising created by the Advertising Council. The practical part is already focused on a specific example of advertising, the car company Audi. In this part, I used a survey, which I sent out among marketing and PR experts and among non-experts. I examined the effect of advertising on them.
Klíčová slova: advertising; public consumer protection ; Audi advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra podnikového a evropského práva

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2020
Datum podání práce: 25. 6. 2021
Datum obhajoby: 9. 9. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74185/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: