The Advertisement in Colombia and its concerns in children’s health

Název práce: The advertisement in Colombia and its concerns in children's health
Autor(ka) práce: Velasco Cardona, Alejandro
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Escobar Rios, Andrea
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis considers factors that could influence the decision process of the children from Colombia. A view of the kid’s attitude to the different medias and to the different type of advertisement. The main objective of this document is to identify the real impact of the advertisement in kids from Colombia, how is it influencing the preference of consumption and how the products advertised are affecting the mental and physical health of this population. It should be important for this thesis the usage and research of primary and secondary sources, with the purpose to identify the level of responsibility of the involved parties in the current’s health situation of the kids. Considering as secondary sources the previous works from different authors in this field and the legal framework available in Colombia. And as first source the collection and analysis of information from surveys to parents, with the aim to analyze their perception about the advertisement and the exposure that children have.
Klíčová slova: Colombia; Regulations; Health; Marketing; Television; Advertisement; Government; Obesity; Internet; Ethics; Parents; Children
Název práce: The Advertisement in Colombia and its concerns in children’s health
Autor(ka) práce: Velasco Cardona, Alejandro
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Escobar Rios, Andrea
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Práce se zabývá faktory, které mohou mít vliv na rozhodovací proces dětí z Kolumbie. Pohled na dětský přístup k různým médiím a různým typům reklamy. Hlavním cílem této práce je zjistit skutečný dopad reklamy na kolumbijské děti, jak reklama ovlivňuje preference jejich spotřeby a jak inzerované produkty ovlivňují duševní a fyzické zdraví této populace. Pro tuto práci je důležité využití a výzkum primárních a sekundárních zdrojů za účelem zjištění úrovně odpovědnosti zapojených stran v současné zdravotní situaci dětí. Za sekundární zdroje považujeme předchozí práce od různých autorů v této oblasti a právní rámec dostupný v Kolumbii. Za primární zdroje potom shromažďování a analýzu informací z průzkumu pro rodiče s cílem analyzovat jejich vnímání reklamy a vystavení dětí reklamě.
Klíčová slova: reklama; děti; rodiče; předpisy; zdraví; marketing; televize; Kolumbie; obezita; internet; etika; vláda

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 4. 2020
Datum podání práce: 25. 6. 2021
Datum obhajoby: 8. 9. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73246/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: