Porovnanie ROI v komunikačnom mixe projektu Ludmila Captures 

Název práce: Porovnanie ROI v komunikačnom mixe projektu Ludmila Captures
Autor(ka) práce: Borošová, Ľudmila
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca je zameraná na výkonnosť komunikačného mixu projektu Ludmila Captures, ktorý poskytuje fotografické služby. Približuje okrem iného fungovanie sociálnych sietí a PPC reklamy. Rozoberá aj nastavenie značky a vizuálnej identity projektu v kreatívnom prevedení reklamy. Cieľom práce je porovnanie úspešnosti konkrétnych prevedení reklám vo fotografickom odvetví. Ďalším cieľom je navrhnutie vhodnej platenej komunikačnej stratégie projektu, ktorá môže byť využitá v budúcnosti. V práci bola realizovaná reklamná kampaň v online priestore. Uskutočnila sa na sociálnych sieťach Facebook a Instagram cez Ads Manager a formou influencer spolupráce a vo vyhľadávači pomocou Google Ads. Kampane je nutné ďalej optimalizovať a určiť prioritu najvýkonnejším kanálom. Hlavným prínosom práce je porovnanie kreatívnych prevedení a nastavení reklám vo fotografických službách.
Klíčová slova: Komunikačný mix; Online marketing; ROI; PPC; PPV
Název práce: Porovnanie ROI v komunikačnom mixe projektu Ludmila Captures 
Autor(ka) práce: Borošová, Ľudmila
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřená na výkonnost komunikačního mixu projektu Ludmila Captures, který poskytuje fotografické služby. Přibližuje fungování sociálních sítí a PPC reklamy. Rozebírá taky nastavení značky a vizuální identitu projektu v kreativním provedení reklamy. Cílem práce je porovnání úspěšnosti konkrétních provedení reklam ve fotografickém odvětví. Dalším cílem je navržení vhodné placené komunikační strategie projektu, která může být využita v budoucnosti. V práci byla realizována reklamní kampaň v online prostoru, která se uskutečnila na sociálních sítích Facebook a Instagram přes Ads Manager a formou influencerské spolupráce a ve vyhledávači pomocí Google Ads. Kampaně je nutné nadále optimalizovat a určit prioritu kanálům s nejvyšším výkonem. Hlavním přínosem práce je porovnání kreativních provedení a nastavení reklam ve fotografických službách.
Klíčová slova: ROI; Online marketing; Komunikační mix; PPC; PPV
Název práce: Comparison of ROI in the communication mix of the Ludmila Captures project
Autor(ka) práce: Borošová, Ľudmila
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The master thesis is focused on measuring the effectiveness in the communication mix of the photography project Ludmila Captures. Its main areas of focus are social media and PPC ads. It also touches on the topic of visual identity and creative design in the ads. The objective of the thesis is to compare the success of specific types of ads in the photography industry. It also aims to propose a suitable paid communication strategy for the future. This thesis tests an online campaign on social media platforms Facebook and Instagram (using Ads Manager and influencer collaboration) and in the search engine Google using Google Ads. It’s necessary to further develop and optimize the campaign for channels with the highest priority. The main benefit of the thesis is the comparison of different creative designs and settings in the photography industry.
Klíčová slova: Online marketing; ROI; Communication mix; PPC; PPV

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 10. 2020
Datum podání práce: 21. 8. 2021
Datum obhajoby: 8. 9. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76420/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: