Návrh marketingové komunikace pro start-up Acapica

Název práce: Návrh marketingové komunikace pro start-up Acapica
Autor(ka) práce: Amlerová, Johana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Konečný, Ivan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování návrhu marketingové komunikace pro start-up Acapica. Cílem je zmapovat, jak pro tento start-up nejlépe nastavit marketingovou komunikaci, aby byla efektivně oslovena cílová skupina, a na základě těchto zjištění ji navrhnout. V teoretické části jsou shrnuty dosavadní poznatky z oblasti marketingu, zejména marketingové komunikace, a jsou zde popsány nástroje komunikačního mixu. V praktické části je nejprve popsána metodika práce a kvalitativní výzkum, který měl formu hloubkových rozhovorů. Navazuje popis samotného start-upu a odvětví, který zahrnuje SWOT analýzu. Následně je provedena analýza dat, a to podle jednotlivých témat. Na základě teoretických poznatků a dat z kvalitativního výzkumu je na závěr navržena marketingová komunikace.
Klíčová slova: Start-up; See-Think-Do-Care; Marketingová komunikace; Komunikační mix
Název práce: Marketing communication for start-up Acapica
Autor(ka) práce: Amlerová, Johana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Konečný, Ivan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis focuses on the development of a marketing communication proposal for the start-up Acapica. The aim is to map out how best to set up marketing communication for this start-up in order to effectively reach the target audience and to design it based on these findings. The theoretical part summarizes the existing knowledge in the field of marketing, especially marketing communication, and describes the tools of the communication mix. The practical part first describes the methodology of the thesis and the qualitative research, which took the form of in-depth interviews. This is followed by a description of the start-up itself and the industry, which includes a SWOT analysis. Subsequently, the data analysis is carried out, according to each theme. Finally, based on the theoretical findings and the qualitative research data, a marketing communication is proposed.
Klíčová slova: Communication mix; Marketing communication; See-Think-Do-Care; Start-up

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 12. 2019
Datum podání práce: 24. 8. 2021
Datum obhajoby: 8. 9. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72331/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: