Inovace marketingové strategie pro vybraný startup

Název práce: Inovace marketingové strategie pro vybraný startup
Autor(ka) práce: Pekárek, Václav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je navržení inovativní udržitelné marketingové strategie pro vybraný startup, která bude podporovat růst společnosti. Práce vnímá zákaznickou spokojenost jako základní předpoklad udržitelného růstu a efektivního získávání nových klientů. V rámci výzkumu se zabývá rozdílem mezi očekávanou a vnímanou kvalitou poskytovaných služeb zákazníky společnosti pomocí GAP analýzy. Pro zkoumání zákaznické spokojenosti a loajality dále využívá metodiky NPS, kterou integruje do dlouhodobého řízení vztahů se zákazníky. Z hlediska výkonnostního marketingu rozebírá efektivitu jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a využití alternativních akvizičních nástrojů ve formě doporučení a affiliate marketingu. Práce též dává důraz na metody a nástroje práce s daty uvnitř společnosti. Pojmenovává výkonnostní ukazatele, které je třeba sledovat pro tvorbu ziskové marketingové strategie a navrhuje procesy, jak tyto ukazatele zjišťovat.
Klíčová slova: Marketing; Inovace; Zákaznická spokojenost; Net promoter score; GAP analýza
Název práce: Innovation of marketing strategy for a chosen startup
Autor(ka) práce: Pekárek, Václav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma theses aims to design an innovative sustainable marketing strategy for a chosen startup, which will support the growth of the company. The work perceives customer satisfaction as a basic prerequisite for sustainable growth and effective acquisition of new clients. The research examines the difference between the expected and perceived quality of services provided to company’s clients using GAP analysis. To further examine customer satisfaction and loyalty, it also uses NPS methodology, which it integrates into long-term customer relationship management. From the performance marketing point of view, the thesis analyzes the effectiveness of various tools of the communication mix and the use of alternative acquisition tools such as references or affiliate marketing. The work also emphasizes the need to the use data analyzing methods and tools in a company. It names performance indicators that need to be monitored to create a profitable marketing strategy while suggesting methods how to measure them.
Klíčová slova: Marketing; Customer satisfaction; GAP analysis; Innovation; Net promoter score

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 11. 2020
Datum podání práce: 25. 8. 2021
Datum obhajoby: 8. 9. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75848/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: