Návrh digitální marketingové strategie pro Českou triatlonovou asociaci

Název práce: Návrh digitální marketingové strategie pro Českou triatlonovou asociaci
Autor(ka) práce: Kuncl, Šimon
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Česká triatlonová asociace se dlouhodobě potýká s nekoncepční aktivitou napříč digitálními kanály. Nynější stav je dílem povětšinou náhodných manažerských rozhodnutí provedených v průběhu let. Úplně chybí práce s dostupnými daty. Potřeby stakeholderů, triatlonové komunity a zájemců o sport nejsou reflekto-vány. Cílem diplomové práce bylo vytvoření dlouhodobé digitální strategie, kte-rá bude odpovídat potřebám jednotlivých segmentů. Na základě analýzy cílové skupiny a stávajícího stavu kanálů byla vypracována dlouhodobá digitální mar-ketingová strategie, která pomůže ČTA plnit cíle organizace.
Klíčová slova: Digital marketing strategy; sports marketing; online marketing
Název práce: Digital marketing strategy for the Czech Triathlon Association
Autor(ka) práce: Kuncl, Šimon
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Czech Triathlon Association has long struggled with non-conceptual activity across digital media. The current state of affairs is the result of mostly random management decisions made over the years. There is a complete lack of work with available data. The needs of stakeholders, the triathlon community, those interested in the sport are not reflected. The aim of the master thesis was to create a long term digital strategy that will meet the needs of each segment. Based on an analysis of the target audience and the current state of the channels, a long-term digital marketing strategy was developed to help in meeting the organisation's goals.
Klíčová slova: Digital marketing strategy; sports marketing; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 11. 2020
Datum podání práce: 25. 8. 2021
Datum obhajoby: 8. 9. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75046/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: