Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky

Název práce: Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky
Autor(ka) práce: Šišková, Alexandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mokrejšová, Veronika
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá možnosťami zapojenia CRM kampane do stratégie budovania značky. Jej cieľom je navrhnúť odporučenie pre pravidelne sa opakujúcu CRM kampaň značiek Sensodyne a Loono s ohľadom na budovanie značky a so zreteľom na employer branding.
Klíčová slova: CRM; budovanie značky; employer branding
Název práce: Cause related marketing and the possibilities of its involvement in the brand building strategy
Autor(ka) práce: Šišková, Alexandra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mokrejšová, Veronika
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the possibilities of involving a CRM campaign in a brand-building strategy. Its aim is to propose a recommendation for the regularly recurring CRM campaign of the Sensodyne and Loono brands with regard to brand building and employer branding.
Klíčová slova: brand-building; CRM; employer branding
Název práce: Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky
Autor(ka) práce: Šišková, Alexandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mokrejšová, Veronika
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá možnostmi zapojení CRM kampaně do strategie budování značky. Jejím cílem je navrhnout doporučení pro pravidelně se opakující CRM kampaň značek Sensodyne a Loono s ohledem na budování značky as ohledem na employer branding.
Klíčová slova: budování značky; employer branding; CRM

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 1. 2021
Datum podání práce: 10. 12. 2021
Datum obhajoby: 17. 1. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75670/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: