Možnosti vstupu vybrané společnosti na trh Vietnamu

Název práce: Možnosti vstupu vybrané společnosti na trh Vietnamu
Autor(ka) práce: Do Xuan, Truong
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Iveta
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce je zaměřena na probádání možností a podmínek, za kterých by zvolená společnost mohla expandovat na vietnamský trh. Zvolená česká společnost Cue a.s. je technologická firma zaměřující se na výrobu informačních a komunikačních přístrojů. Cílem práce je zjistit, jaké šance by společnost měla na vstup do vietnamského prostředí. Na základě analýzy cílové země je zjištěno, proč je Vietnam vhodnou zemí pro další expanzi. Ta je doplněna analýzou konkurence a samotné Cue a.s. pro získání lepšího obrazu o konkurenceschopnosti. Na základě zjištěných skutečností bude navržena strategie vstupu na vietnamský trh.
Klíčová slova: Vietnam; PEST analýza; Positioning; Vstup na zahraniční trh; Analýza konkurence
Název práce: Possibilities of the selected company to enter the Vietnam market
Autor(ka) práce: Do Xuan, Truong
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Iveta
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is focused on exploring the possibilities and conditions under which the selected company could expand into the Vietnamese market. The selected Czech company Cue a.s. is a technology company specializing in production of information and communication devices. The aim of this work is to find out what chances the company would have to enter the Vietnamese environment. Based on the analysis of the target country, it is determined why Vietnam is a suitable country for further expansion. This is complemented by an analysis of the competition and Cue a.s. ifself to get a better picture of it's competitiveness. Based on the findings, a strategy for entering the Vietnamese market is proposed.
Klíčová slova: Positioning; Vietnam; PEST analysis; Foreign market entry; Competition analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 2. 2020
Datum podání práce: 10. 12. 2021
Datum obhajoby: 17. 1. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72617/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: