Strategic Analysis of O2 Czech Repuplic, a.s. on the market of Czech fixed internet providers

Název práce: Strategic Analysis of O2 Czech Repuplic, a.s. on the market of Czech fixed internet providers
Autor(ka) práce: Willmott, Nurdaulet
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sieber, Patrik
Oponenti práce: Pernica, Karel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The strategic analysis of O2 Czech Republic, a.s. on the market of fixed internet providers aims to determine the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company.
Klíčová slova: O2 Czech Republic; Fixed internet providers; Strategic analysis
Název práce: Strategic Analysis of O2 Czech Repuplic, a.s. on the market of Czech fixed internet providers
Autor(ka) práce: Willmott, Nurdaulet
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sieber, Patrik
Oponenti práce: Pernica, Karel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Strategická analýza společnosti O2 Czech Republic, as. na trhu poskytovatelů pevného internetu si klade za cíl zjistit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti.
Klíčová slova: Strategická analýza; O2 Czech Republic; Fixed internet providers

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Business Administration/Corporate Finance and Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 9. 2021
Datum podání práce: 15. 12. 2021
Datum obhajoby: 2. 2. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/79103/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: