Efektivita vybraných nástrojů marketingové komunikace při podpoře prodejního procesu a tvorbě vztahu se zákazníkem

Název práce: Efektivita vybraných nástrojů marketingové komunikace při podpoře prodejního procesu a tvorbě vztahu se zákazníkem
Autor(ka) práce: Říha, David
Typ práce: Habilitační práce
Vedoucí práce: -
Oponenti práce: Tahal, Radek; Dolínková, Olga; Vysekalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato habilitační práce se věnuje klíčovým nástrojům marketingové komunikace a jejich efektivitě ve vazbě na prodejní proces a budování vztahu se zákazníkem. Nabízí exkurz do témat z oblasti komunikace, obchodu a prodeje, osobnosti obchodníka, úspěchu v prodeji, akvizice nových zákazníků, udržování, řízení a rozvoje vztahu se zákazníkem, key account managementu, etiky v obchodě a marketingové komunikace na podporu obchodu. Při koncipování této habilitační práce byl kladen důraz na propojení teorie a praxe, s cílem nabídnout ucelený pohled na problematiku spojenou s oblastmi marketingu a obchodu, resp. prezentovat výsledky vědecko-výzkumné činnosti autora se zaměřením na vybrané nástroje marketingové komunikace a jejich efektivitu. V práci jsou využity výsledky reprezentativního šetření postojů české veřejnosti k reklamě, výsledky výzkumu zaměřeného na oblast emocí a jejich role při obchodování na trzích B2B a mezinárodní výzkum zabývající se vlivem osobní interakce na oblast osobního prodeje.
Klíčová slova: Zákazník ; Obchod; Komunikace; Marketing; Komunikační mix
Název práce: The effectiveness of selected marketing communication tools in supporting the sales process and creating a relationship with the customer
Autor(ka) práce: Říha, David
Typ práce: Habilitační práce
Vedoucí práce: -
Oponenti práce: Tahal, Radek; Dolínková, Olga; Vysekalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This habilitation thesis deals with the key tools of marketing communication and their effectiveness in relation to the sales process and building a relationship with the customer. It offers excursions into topics such as communication, sales and sales, salesman personality, sales success, new customer acquisition, customer relationship maintenance, management and development, key account management, business ethics and marketing communications to support business. In designing this habilitation thesis, emphasis was placed on the connection between theory and practice, in order to offer a comprehensive view of issues related to marketing and trade and present the results of the author's research activities focusing on selected tools of marketing communication and their effectiveness. The work uses the results of a representative survey Czechs and advertising, the results of research focused on emotions and their role in trading in B2B markets and international research dealing with the impact of personal interaction on personal sales.
Klíčová slova: Business; Communication mix; Communication; Marketing; Customer

Informace o studiu

Studijní program / obor: -
Typ studijního programu: Habilitační řízení studijní program
Přidělovaná hodnost: doc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Fakulta podnikohospodářská

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 2. 2022
Datum podání práce: 15. 5. 2022
Datum obhajoby: 15. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/79776/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: