Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích

Název práce: Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Mikulič, Josef
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Závodný Pospíšil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
PPC reklama na sociálních sítích je jednou z nejpoužívanějších typů reklam a stala se významným zdrojem návštěvnosti. Inzerent platí pouze za měřitelné reakce uživatelů. Použití tohoto typu reklamy na Facebooku a Instagramu má výhody jako je přesné cílení, dobrá správa kampaně a její snadná měřitelnost. Účelem této práce je zmapovat faktory ovlivňující PPC reklamy na sociálních sítích. K tomuto mapování posloužila dvě týdenní měření, při kterých se na Facebooku a Instagramu nabízely vybraným uživatelům připravené reklamní bannery, s různými faktory. Měření probíhalo na stránkách internetového obchodu se zlatými šperky. V prvním měření se porovnávalo pět faktorů a ve druhém měření se podrobněji zkoumaly dva faktory, vybrané z prvního měření.
Klíčová slova: PPC reklama; Facebook; Instagram; efektivita
Název práce: Factors influencing the effectiveness of PPC advertising on social networks
Autor(ka) práce: Mikulič, Josef
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Závodný Pospíšil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
PPC advertising on social networks is one of the most widely used types of advertising and has become a major source of web traffic. The advertiser pays only for measurable user responses. Using this type of advertising on Facebook and Instagram has advantages such as precise targeting, good campaign management and easy measurability. The purpose of this work is to map the factors influencing PPC advertising on social networks. Two weekly measurements were used for this mapping, during which selected users were offered ready-made advertising banners on Facebook and Instagram with various factors. The measurement took place on the website of an online store with gold jewelry. The first measurement compared five factors and the second measurement examined two factors selected in more detail from the first measurement.
Klíčová slova: Facebook; Instagram; effectiveness; PPC advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 10. 2021
Datum podání práce: 24. 4. 2022
Datum obhajoby: 10. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/78245/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: