Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
Název práce: | Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA |
---|---|
Autor(ka) práce: | Lamač, Ondřej |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Bubeníček, Jan |
Oponenti práce: | Dušek, Václav |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Má bakalářská práce se zabývá postupem tvorby PC hry od počátečního nápadu až po samotnou realizaci finálního projektu. Nejprve představím obecnou herní teorii a grafický vzhled her. Dále budu pokračovat definováním pravidel game designu. Následně se pozastavím nad využitím jednotlivých programů, k čemu se využívají nejčastěji, a hlavně proč se využívají. Na závěr teoretické části představím herní engine, jenž byl použit při tvorbě hry. Praktickou část započnu přípravou modelů, která zahrnuje vytvoření, texturování, a nakonec aplikování do herního enginu se všemi potřebnými prvky. Budu popisovat pracovní postup a návaznost mezi jednotlivými programy s velkým důrazem na herní engine. Hlavním cílem bakalářské práce je ukázat, co všechno obnáší vytvoření PC hry, ať už pro absolutního nováčka v oboru nebo zkušenějšího game developera, včetně veškerých překážek, chyb a problémů, se kterými jsem se osobně setkal. |
Klíčová slova: | Substance Painter; Zbrush; Game design; Unreal Engine; 3Ds Max; 3D grafika |
Název práce: | Principles of creating a PC game in Unreal Engine 5 EA |
---|---|
Autor(ka) práce: | Lamač, Ondřej |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Bubeníček, Jan |
Oponenti práce: | Dušek, Václav |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | In my bachelor thesis I will be describing the origin of PC game since its initial idea until its very own realisation in form of the final project. Firstly, I will go over basic game knowledge and graphic game design. Afterwards I will stop by the usage of each software, what are they being mostly used for and most importantly why they are being used in the industry. At the end of the theoretical part, I’ll introduce game engine, which was used when making the game. I will begin the practical part of my bachelor thesis with preparation of models which I used in the game. That includes creating, texturing and to end things off, applying the models into the game engine with all needed elements. I will be describing workflow and connectivity between each used software with big impact onto game engine. Main goal of my bachelor theses is to show what it all means to make a PC game, whether for absolute novice in the field or more experienced game developer, including all obstacles, errors, and mistakes which I’ve personally encountered. |
Klíčová slova: | Game design; Unreal Engine; 3Ds Max; Substance Painter; Zbrush; 3D graphics |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra multimédií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 1. 11. 2021 |
---|---|
Datum podání práce: | 29. 4. 2022 |
Datum obhajoby: | 16. 6. 2022 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/78594/podrobnosti |