Mezinárodní expanze českých e-shopů

Název práce: Mezinárodní expanze českých e-shopů
Autor(ka) práce: Sucháček, Radek
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce má za cíl přinést doporučení ohledně strategického růstu a internacionalizace českých e-shopů pro úspěšnou zahraniční expanzi. Doporučení vycházejí z realizovaného šetření, které se opírá o teoretický základ a má jej rozšířit. Teoretická část se věnuje problematice mezinárodní expanze ve vztahu k internacionalizačním modelům a jejich provázaní s e-commerce. Další kapitola je určena pro nastínění situace na českém trhu a představení největších hráčů. Ve třetí kapitole je představena metodika výzkumu, vzorek respondentů a jsou zde shrnuty zjištěné výsledky a formulace doporučení.
Klíčová slova: Mezinárodní expanze; česká e-commerce; e-shop; internacionalizace; born globals; international new ventures; postupná internacionalizace
Název práce: International expansion of Czech e-shops
Autor(ka) práce: Sucháček, Radek
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this Master’s Thesis is to formulate recommendations regarding strategic growth and internationalisation of Czech e-shops towards successful foreign expansion. The recommendations are based on a survey that was constructed based on theoretical basis and is intended to expand it. The theoretical part deals with the issue of international expansion in relation to internationalisation models and their connection with e-commerce. The next chapter is intended to outline the situation on the Czech market and to introduce the biggest players. The third chapter presents the research methodology, summarises the results and formulates the recommendations.
Klíčová slova: international new ventures; gradual internationalisation; Czech e-commerce; e-shop; internationalisation; International expansion; born globals

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 7. 2021
Datum podání práce: 29. 4. 2022
Datum obhajoby: 31. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77419/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: