Marketingová komunikace firmy Tirad, s.r.o

Název práce: Marketingová komunikace firmy Tirad, s.r.o
Autor(ka) práce: Veselá, Leona
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy TIRAD, s.r.o. Tato firma působící na trhu B2B je výrobcem vysoce přesných desek a rámů do vstřikovacích forem pro sektory zdravotnictví, farmacii či výrobu obalů. Cílem bakalářské práce je zjistit vnímání marketingové komunikace zákazníky dané firmy a spokojenosti s ní a na základě analýzy současné marketingové komunikace navrhnout doporučení pro její zlepšení. Práce byla nejprve zpracována pomocí sekundárních dat, která byla následně doplněna o vlastní marketingové šetření se zákazníky firmy ve formě CAWI dotazování a s vedením firmy ve formě F2F rozhovorů. Výsledkem práce je formulace návrhu pro zlepšení aktuální komunikační strategie.
Klíčová slova: B2B trh; marketingová komunikace na B2B trhu; strojírenství; marketingová komunikace
Název práce: Marketing communication of the company TIRAD, s.r.o
Autor(ka) práce: Veselá, Leona
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Volfová, Jitka
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with marketing communication of the company TIRAD, s.r.o. This company operating in the B2B market is engaged in the production of high-precision plates and frames for injection molds for the healthcare, pharmaceutical and packaging sectors. The aim of the bachelor thesis is to determine the perception of marketing communication by customers of the company and satisfaction with it and based on the analysis of current marketing communication to propose recommendations for its improvement. The thesis was first processed using secondary data, which was then supplemented by its own marketing survey with the company's customers in the form of CAWI interviews and with the company's management in the form of F2F interviews. The result of the work is the formulation of a proposal to improve the current communication strategy.
Klíčová slova: marketing communication; B2B market; B2B marketing communication; mechanical engineering

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 6. 2021
Datum podání práce: 29. 4. 2022
Datum obhajoby: 31. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77151/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: