Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd

Název práce: Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd
Autor(ka) práce: Makarova, Diana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bejdáková, Blanka
Oponenti práce: Chaloupková, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem práce je vyhodnotit důležitost sociálních sítí pro hotely a porozumět procesu správy sociálních sítí, včetně potenciálních faktorů, které tento proces ovlivňují. Dílčím cílem této práce je zjistit, pod jaké oddělení nejčastěji spadá správa sociálních sítí, vyhodnotit, zda mezi třídami hotelů lze najít stejná tendence v oblasti používaní sociálních sítí. V diplomové práci jsem použila kvantitativní výzkum – dotazníkové šetření mezi populací, tím jsem chtěla zjistit, jak je pro ně důležitá komunikace na sociálních sítích, jestli vůbec sledují a co si o tom myslí. Metodu zpracování dat k určení použití sociálních sítí v různých hotelových třídách, aby zjistit, zda mají hotely stránku na Facebooku, Instagramu nebo na jiných sociálních sítích, jak často a jaké příspěvky zveřejňují a také čeho se týkají. Dále pak metodu komparace k porovnání hotelů různých tříd. Obsah Úvod 1. Online marketing 1.1 Historický vývoj online marketingu 1.2 Online marketing v hotelovém průmyslu 1.3 Nástroje online komunikace v hotelu 2. Sociální sítě v marketingu hotelu 2.1 Klasifikace sociálních sítě 2.2 Měřeni efektivnosti na sociálních sítích 2.3 Marketing na sociálních sítích v hotelovém průmyslu 3. Využívání sociálních sítí marketingu hotelů různých tříd 3.1 Cíle a metodika výzkumu 3.2 Analýza sociálních sítí vybraných hotelů 3.3 Význam sociálních sítí s pohledu klientů 3.4 Závěry a doporučení Závěr Seznam hlavních zdrojů Kotler, P., & Keller, K. L. (2011). Marketing Management. (14th ed.) Prentice Hall Nondek, L. a Řenčová, L. Internet a jeho komerční využití. Praha : Grada Publishing, 2000. ISBN: 80-7169-933-0. Chaffey, D., a další. Internet Marketing. Strategy, Implementation and Practice. Trowbridge : Redwood Books Limited, 2000. Viktor Janouch, Internetový marketing, Computer Press Brno, 2014 VANÍČEK, Jiří a KŘESŤAN, Vladimír. Marketing cestovního ruchu [online]. Praha, únor 2007. 55 s. [cit. 2016-04-21]. Výukové texty. Vysoká škola polytechnická Jihlava. Dostupné z: http://www.mmr.cz/getmedia/ba898846-3cc2-4274-9c8e-6bb974c08475/GetFile20.pdf Kotler, P. and Keller, K. (2014) Marketing Management. 15th Edition, Prentice Hall, Saddle River. SVĚTLÍK, Jaroslav. Cesta k trhu. [s.l.]: Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2. KELLEY, Larry & kolektiv. 2015. Advertising Media Planning : A Brand Management Approach, New York Routledge, 2015 Dostupné z: https://ebookcentral.proquest.com/lib/vsep/detail.action?docID=2005430. Social Media in Tourism: The ICT—Word-of-Mouth (WOM) Synergy, Foreword to Minazzi R., Social Media Marketing in Tourism and Hospitality, Springer 2015. Aurora Garrido-Moreno, Nigel J. Lockett, Social Media Use in European Hotels: Benefits and Main Challenges, Published 2016 Sociology Tourism & Management Studies. Dostupné z: DOI:10.18089/TMS.2016.12118Corpus ID: 54688888 Thirumaran, K; Jang, H.; Pourabedin, Z.; Wood, J. The Role of Social Media in the Luxury Tourism Business: A Research Review and Trajectory Assessment. Sustainability 2021, 13, 1216. Dostupné z: https://doi.org/10.3390/su13031216 Sung-Byung Yang, Seung-Hun Shin, Youhee Joun, and Chulmo Koo. „Exploring the comparative importance of online hotel reviews’ heuristic attributes in review helpfulness: a conjoint analysis approach“. Journal of Travel & Tourism Marketing, 34(7):963–985, 2017. Dostupné z: https://doi.org/10.1080/10548408.2016.1251872 Chuhan (Renee) Wang, Marketa Kubickova, (2017) "The impact of engaged users on eWOM of hotel Facebook page", Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 8 Issue: 2, pp.190-204. Dostupné z:https://doi.org/10.1108/JHTT-09-2016-0056 Gökhan Aydin (2020) „Social media engagement and organic post effectiveness: A roadmap for increasing the effectiveness of social media use in hospitality industry“, Journal of Hospitality Marketing & Management, 29:1, 1-21. Dostupné z: https://doi.org/10.1080/19368623.2019.1588824 Michopoulou, E. and Moisa, D. G. (2018) „Hotel social media metrics: The ROI dilemma“, International Journal of Hospitality Management. Dostupné z: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2018.05.019 „The Missing Link: Creating Value with Social Media use in Hotels“. Garrido-Moreno, Aurora; Garcia-Morales, Victor; Lockett, Nigel Jonathan; King, Stephen. International Journal of Hospitality Management, Vol. 75, 09.2018, p. 94-104. Dostupné z: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2018.03.008
Klíčová slova: Sociální sítě ; Sociální Média; Hotelový Marketing; Marketing
Název práce: Social networks as a tool for promoting hotels of different classes
Autor(ka) práce: Makarova, Diana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bejdáková, Blanka
Oponenti práce: Chaloupková, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the work is to evaluate the importance of social networks for hotels and to understand the process of managing social networks, including the potential factors that influence this process. The partial goal of this work is to find out which department most often falls under the management of social networks, to evaluate whether the same tendencies in the use of social networks can be found among the classes of hotels. In my thesis, I used quantitative research-a questionnaire survey among the population, I wanted to find out how important communication on social networks is, whether they are following at all and what they think about it. A method of data processing to determine the use of social networks in different hotel classes, to find out whether hotels have a page on Facebook, Instagram or other social networks, how often and what they post and also what they are related to. Next, a method of comparison to compare hotels of different classes.
Klíčová slova: Social networks; Hotel Marketing; Marketing; Social Media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 2. 2021
Datum podání práce: 29. 4. 2022
Datum obhajoby: 2022

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: