UX a UI design bankovní aplikace
Název práce: | UX a UI design bankovní aplikace |
---|---|
Autor(ka) práce: | Pinkas, Lukáš |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Mazura, Dominik |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato práce se zabývá návrhem UX a UI designu bankovní aplikace zaměřené na smluvní vztahy. Cílem práce je navrhnout vhodný prototyp se zaměřením na koncového uživatele na základě principů UX/UI. Práce se skládá ze dvou částí. První část se nejdříve zaměřuje na základní vymezení pojmů UX, UI a další ovlivňující faktory. Následně rozebírá jednotlivé struktury spadající pod UX a dílčí kroky v rámci Design thinking procesu. V druhé části se práce zaměřuje na praktické využití znalostí návrhu produktu, konkrétně při návrhu prototypu bankovní aplikace v programu Figma s ohledem na požadavky a preference uživatelů, kteří danou aplikaci pravidelně využívají. Výstupem práce je interaktivní prototyp aplikace vhodný jako předloha pro vývojový tým a zároveň slouží jako jednoznačný souhrnný výstup obchodních a uživatelských požadavků. |
Klíčová slova: | Uživatelské rozhraní; Designové myšlení; Prototyp; Iterace; Uživatelská zkušenost |
Název práce: | UX and UI design of a banking application |
---|---|
Autor(ka) práce: | Pinkas, Lukáš |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Mazura, Dominik |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This work deals with the design of UX and UI design of a banking application focused on contractual relations. The aim of this work is to design a suitable prototype with a focus on the end user based on the principles of UX / UI. The work consists of two parts. The first part first focuses on the basic definition of the terms UX, UI and other influencing factors. It then analyzes the individual structures covered by UX and the partial steps within the design thinking process. The second part focuses on the practical use of product design knowledge, specifically in the design of a prototype banking application in the Figma program with regard to the requirements and preferences of users who regularly use the application. The output of the work is an interactive prototype of the application suitable as a template for the development team and also serves as a clear summary output of business and user requirements. |
Klíčová slova: | Design thinking; Prototype; Iteration; User interface; User experience |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 27. 12. 2021 |
---|---|
Datum podání práce: | 9. 5. 2022 |
Datum obhajoby: | 21. 6. 2022 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/79179/podrobnosti |