Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”

Název práce: Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”
Autor(ka) práce: Rezaeva, Yulia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Truhlář, Filip
Oponenti práce: Ivanega, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nové funkční firemní identity pro firmu „Vsigns“, která poskytuje design a tisk a nabízí své zkušenosti s výrobou zakázkové reklamy pro širokou škálu společností. Firma „Vsigns“ chce co nejvíce spolupracovat s velkými firmami, a proto se autorka rozhodla udělat novou vizuální identitu nejen na pobočce, ale i na sociálních sítích. Cílem této bakalářské práce je zlepšit propagaci firmy na trhu a sjednotit vizuální prezentaci společnosti. Práce se skládá ze dvou částí: teoretická a praktická. V teoretické části se pozornost věnuje definicím potřebným pro vybudování nové firemní identity. V této části se rozebírají i nástroje, pomocí kterých se dá provést analýza cílových skupin a trhu, marketingový výzkum a navrhnout fungující strategické plánování. Praktická část je věnována definování problémů, mise, vize a cíle společnosti, provádí se analýza podniku, a je navržena nová vizuální prezentace společnosti včetně nového jednotného stylu pro sociální sítě firmy „Vsigns“.
Klíčová slova: firemní identita; grafický design; organizace firmy; sociální sítě; vizuální prezentace společnosti
Název práce: Analysis and suggestion of a functional corporate identity for a company providing design and printing "Vsigns"
Autor(ka) práce: Rezaeva, Yulia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Truhlář, Filip
Oponenti práce: Ivanega, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the analysis and suggestion of a new functional corporate identity for the company "Vsigns", which provides design and printing and offers its experience in the production of custom advertising for a wide range of companies. The company "Vsigns" wants to cooperate as much as possible with large companies, and therefore the author decided to create a new visual identity not only for the company, but also on their social networks. The aim of this bachelor thesis is to improve the promotion of the company in the market and unify the visual presentation of the company. The work consists of two parts: theoretical and practical. In the theoretical part, attention is paid to the definitions needed to build a new corporate identity. This section also discusses the tools that can be used to analyze target groups and markets, marketing research and design a functioning strategic planning. The practical part is devoted to defining the problems, mission, vision and goals of the company, the analysis of the company is performed, and a new visual presentation of the company is proposed, including a new unified style for the social networks of the company "Vsigns".
Klíčová slova: corporate identity; social media; visual presentation of the company; graphic design; firm organization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2021
Datum podání práce: 8. 5. 2022
Datum obhajoby: 14. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/76013/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: