Analýza zákaznické spokojenosti ve společnosti Cafe Hrnek

Název práce: Analýza zákaznické spokojenosti ve společnosti Cafe Hrnek
Autor(ka) práce: Pastier, Lukáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je pomocí korelační závislosti zanalyzovat zákaznickou spokojenost se službami Cafe Hrnek a zodpovědět předem stanovené výzkumné otázky, které se zaměřovaly nejen na zákaznickou spokojenost, ale i na behaviorální záměry zákazníků. Na základě získaných poznatků z teoretické části a z výzkumu metodou PAPI, bylo vydefinováno 17 klíčových faktorů, které významně ovlivňují celkovou zákaznickou spokojenost a které byly dále využity k zodpovězení výzkumných otázek. Pro splnění cílů diplomové práce byla použita primární data z dotazníkového šetření, kterého se účastnilo 200 respondentů. Na základě spokojenosti s jednotlivými faktory a jejich sílou korelační závislosti s celkovou spokojeností byly stanoveny faktory, na které by se podnik měl primárně zaměřit pro zvýšení své konkurenceschopnosti. Mezi tyto faktory patří kapacita kavárny, přehlednost nabídky, rychlost obsluhy a cena sortimentu.
Klíčová slova: korelační analýza; zákaznická spokojenost; dotazníkové šetření; pohostinství
Název práce: Customer satisfaction analysis of company Cafe Hrnek
Autor(ka) práce: Pastier, Lukáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Objective of this thesis was to analyze customer satisfaction with services of Cafe Hrnek by using correlation analysis and was to answer research questions that were focused not only on customer satisfaction but also on behavioral intentions. Based on earned informations from the theoretical part and from the PAPI method research there were defined 17 key factors which significantly affect overall customer satisfaction and which were used to answer research questions. Primary data from questionnaire survey, which was attended by 200 respondents, were used to meet the objectives of the diploma thesis. Based on the satisfaction with individual factors and their strength of correlation with overall satisfaction there were determined factors on which the company should primarily focus to increase its competitiveness. These factors are the capacity of the café, the clarity of the offer, the speed of service and the price of the assortment.
Klíčová slova: correlation analysis; questionnaire survey; customer satisfaction; hospitality industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 11. 2021
Datum podání práce: 9. 5. 2022
Datum obhajoby: 8. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/78808/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: