Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení

Název práce: Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení
Autor(ka) práce: Krnáč, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Brukner, Mikuláš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá problematikou brand image v sektoru oblečení a jeho vlivu na koupi u koncového zákazníka v obchodě. Cílem práce je zjistit, co v očích zákazníků brand image nejvíce tvoří a jaký vliv má na rozhodnutí o nákupu. V teoretické části budou přiblíženy pojmy brand image, brand identity a brand personality, bude vytvořen seznam částí brand image a budou popsány různé metody jeho měření. Následně budou popsány faktory ovlivňující rozhodnutí o nákupu a kupní proces. Nakonec budou shrnuty dosavadní výzkumy na toto téma. V metodologické části budou popsány metody sběru dat. V praktické části bude proveden primární výzkum pomocí kvantitativního dotazníku a data z něj budou zanalyzována všeobecně a na základě různých segmentací. Následně bude z analýz vyvozen závěr a ten bude promítnut v marketingová doporučení.
Klíčová slova: Rozhodnutí o nákupu; Spotřební chování; Brand image; Oblečení
Název práce: Influence of brand image on purchase decision in the clothing sector
Autor(ka) práce: Krnáč, Ondřej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Brukner, Mikuláš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is focused on brand image in the clothing sector and its influence on purchase decision. Goals of this thesis are to find out, what parts of brand image have the biggest influence on building it and how big of an influence they have on purchase decision. Brand image, personality and identity will be defined in the theoretical part of this thesis. There will be a list of parts of brand image constructed, some methods of measuring of brand image will be described. There will also be a list of factors that influence purchase decision constructed and the purchase process will be defined. At the end there will be a short summary on existing research on this topic. In the methodology part, there will be a description of methodology used in the practical part of this thesis. The practical part will consist of data collection and analysis. The analysis will be done in general and also based on multiple segmentations. In the end there will be a summary of the findings and marketing recommendations.
Klíčová slova: Brand image; Purchase decision; Consumer behavior; Clothing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 9. 2021
Datum podání práce: 9. 5. 2022
Datum obhajoby: 25. 5. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/77746/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: