Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích

Název práce: Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Autor(ka) práce: Liscová, Pavlína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kouba, Vojtěch
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje a hodnotí marketingový mix využívaný při pořádání kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách. Sleduje proměnu knihoven z pouhých půjčoven knih v multifunkční centra a nové nároky, které to klade na jejich management. Na základě rozhovorů i dotazníků sleduje tuto proměnu v konkrétních knihovnách. Cílem práce je srovnat nástroje marketingového mixu při pořádání kulturních a vzdělávacích akcí v Městské knihovně v Lounech a Knihovně K.H. Máchy v Litoměřicích.
Klíčová slova: knihovny; art marketing; kulturní politika; Městská knihovna Louny; Knihovna Karla Hynka Máchy v Litoměřicích
Název práce: Marketing of cultural and educational events in libraries on the example of the Municipal Library in Louny and the K.H. Mácha Library in Litoměřice
Autor(ka) práce: Liscová, Pavlína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kouba, Vojtěch
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis describes and evaluates the marketing mix used in organizing cultural and educational events in libraries. It monitors the transformation of libraries from mere book rentals to multifunctional centers and the new demands placed on their management. Based on interviews and questionnaires, it monitors this change in specific libraries. The work aims to compare the marketing mix tools in organizing cultural and educational events in the Municipal Library in Louny and Karel Hynek Mácha library in Litoměřice.
Klíčová slova: Libraries; Art Marketing; Cultural policy; Municipal library in Louny; Karel Hynek Mácha library in Litoměřice

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 2. 2022
Datum podání práce: 10. 5. 2022
Datum obhajoby: 15. 6. 2022
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80686/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: